9/15/2012

another one.

A je to tady, blog je na světě. Před pár měsíci, respektive 24.června jsem si zrušila můj ex-blog. Proč? Myslela jsem si, že píšu články, které nikoho nezajímají (myslím si to dodnes). Ale opak byl pravdou, o čemž mně přesvědčila až Kája s Katkou, Moňa, Nigga a další pro mně důležité osoby, kterým vděčím za to, že mně dokopaly k založení tohohle díla. A pokud mám být upřímná - jsem ráda, že jsem zpátky.
                           
Pro začátek to hlavní. Jsem Tereza, jednodušeji Tera. Kdysi blondýna, aktuálně cosi hnědovlasého. Blbá a lehkomyslná, ale to nevadí, protože se snaží dát ze sebe 100%. Blíže mně poznáte skrze články.

Dalo by se říct, že jsem u nás ve třídě rozjela blogománii. Všechno to začalo minulý rok, pár lidí ze třídy se dozvědělo, že mám blog, začali ho sledovat (nečekaně) a přibližně po měsíci nebo dvou si ti lidé začali zakládat blogy. Neříkám, že jsem je k blogu přivedla, protože většina z nich už blog někdy měla. Já je jen nakopla pro vytvoření vlastního. A za to jsem ráda, protože teď máme co číst.

  Abyste měli aspoň sebemenší představu jak vypadám ;)

4 komentáře:

  1. Ty šátky, jak se teď nosí, se mi moc líbí. Pasuje ti. =)
    Musí to být zajímavé, že si takto ve třídě navzájem čtete články, ale já se to vždy snažila tutlat. Na víc jsem byla na základce trošku "jiná" mezi svými kamarádkami, takže o blogu věděly, ale já věděla, že ony na něj chodit nebudou, protože na takové věci nejsou a mně to vyhovovalo. Ten co jsem na střední, tak to tutlám už úplně, že nějaký blog mám, i když o tom možná ví, neznají adresu. Jen 2 spolužačky. Jedna má svůj blog a druhé můžu říct cokoliv a u ní též vím, že na něj nechodí, takže asi tak. :D
    Jejda promiň za ten román, někdy se do těch komentářů tak rozkecám. Víš co? :D
    Vítej prostě zpátky v blogovém světě a doufám, že si tu nebude připadat zbytečná, těším se na tvé články. =)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Tak tu budeme románovat spolu, aspoň budu mít co číst pod mými články ... =))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vítej znovu v blogosféře:-)

    OdpovědětVymazat