9/17/2012

mr. skeleton


Biologie se může pyšnit novou hračkou. Nebo bych snad měla říct přírůstkem do Emilovy rodiny? Vážení, Emil je kostra a před týdnem či dvěma jsme objevili v zadní části třídy krabici s kostmi. A zachovali jsme se jako správní studenti gymnázia a nechali ji na pokoji. Ne, zase kecám. Jasně, že jsme ji celou prohrabali a od té doby nám každou hodinu v oné učebně kolují kosti od lavice k lavici. Teď mám tu čest představit vám Helenku.. nebo aspoň to, co z ní zbylo (hehehe).



A jelikož budu nejspíš na tomto blogu často psát o mých spolužácích.. nebo se zde budou objevovat jejich fotky, tak by bylo na místě představit vám je. Pro dnešek aspoň pár z nich. V zelené mikině je Ted. On je to Tomáš, ale na začátku loňského roku coby prváku jsem mu dala tuhle přezdívku a jen málokdo mu tak neřekne. Dále můžete vidět Káju, která má na sobě modré šaty a obličej si zakrývá mobilem. Musím podotknout, že nejsou zrovna dvakrát nadšení z mého focení. Ono je to ale jednou přejde. No a poslední je Měšo, který má na sobě modro-žlutou mikinu. Jmenuje se Michal, ale tak ho nazývají pouze učitele.



A v neposlední řadě nesmím zapomenout na mou kočku. Můj mobil se čím dál více překonává, takhle kvalitní fotku jsem od něho ani nečekala. Ale důvod, proč jí sem dávám je to, že pro ní nemám ještě jméno. Je na světě pouhých pár měsíců, ale ode mně je přímo kruté, že jsem ji nepojmenovala. To stejné platí o dalších dvou. Proto se vás ptám. Nenapadává vás nějaké (pokud to půjde - originální) jméno?



Do konce týdne si musím procvičit Španělštinu. Po prázdninách se cítím jako bych byla absolutní začátečník. No, to zas přeháním. Ale pokud to vyjde a my opravdu pojedeme s Gymplem do Španělska, tak musím ty moje mluvící schopnosti nějak vylepšit :)

8 komentářů:

  1. No Teraa, ty džacko :D A to kotě je uplně áá! :D ^.^

    OdpovědětVymazat
  2. Božinku ta kočička je tak krásná! Bohužel mě žádné jméno nenapadá, ale tak dala bych jí nějaké ze srdce a to můžeš vymyslet jen ty. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Aw cute kitty!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. kočička je strašně roztomilá! nunu :') myslím, že bys jí měla vymyslet nějaké jméno ty sama, ale líbí se mi shelly / shellinka<3 (jednou tak pojmenuju svou kočku - jestli teda nějakou budu mít :P)

    jé, to je náhoda! moje kamarádka taky jede příští týden se školou do Španělska :))
    jsem tvůj novej čtenář ,)

    OdpovědětVymazat
  5. mě se taky líbí! :) at uz ale vyberes jakykoliv jmeno, verim, ze nakonec pojmenuješ kočičku od srdce! :D ,))

    OdpovědětVymazat
  6. My jsme měli na škole Cecila :-) Určitě by si s Emilem rozuměli :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. kočka je krásná, ale spolužáci ti vypadají tak na 13 let teda :D

    OdpovědětVymazat