9/16/2012

on my way.


Člověk by nevěřil, jak se může hned z kraje záři takhle ochladit. Ale pryč s špatným počasím, pryč s depresí, pryč s prohibicí! life is so cruel.

Můj zdroj času. Ne, kecám. Jen mi zdobí pokoj :)

Znáte ten pocit, když máte fůru věcí, které byste měli dělat, ale odložíte je na později? Mně se to stává pořád a vůbec mně to netěší. Důkazem je tenhle víkend. Na zítra mám umět matiku, biolu a několik písniček do hudebky (hraju na keyboard), ale ještě jsem ani nezačala. Zase to schytalo nedělní odpoledne.

                                                 Když už je ta prohibice, tak je třeba přejít na
něco ekologičtějšího ;D

8 komentářů:

  1. Terezko, vidím, že máme asi šanci se občas v Ikee potkat ;-). Budík i bílý porcelánový hrnek mám taky.
    Máš pravdu, něco "ekologičtějšího" místo vodky nám jedině prospěje :-D.

    Giveaway ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, ten budík je parádní, já bych ho hned brala. :D
    A to s tím odkládáním znám až moc dobře. Například dneska. Taky toho potřebuju umět po víc, musím psát dopisy do PEKu, překládat nějaké texty, umět daně a ekonomiku .. no do ničeho se mi nechce :D a o čtení povinné ani nemluvím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. the pictures are very nice *_* your blog is very lovely and interesting. follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogpspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. jamí! To bych si doopravdově dala!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. hi! i have seen you like blogs of men fashion. maybe you like my style and want to follow me...
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Your blog is so impressive and very inspirational.
    I really enjoy reading your posts, they make me smile =)

    Let me know if you want us to follow each other,
    I'd love to read more from you and stay in touch :)

    hope you have a fab day hun! ~ XO
    Chriissydollxo's Blog

    OdpovědětVymazat
  7. mňam to smoothie vyzerá geniálne :)

    OdpovědětVymazat