9/22/2012

TGIF!


Každý den je něčím zvláštní, ale včerejší byl přímo megalomanský.
Tady u nás na Moravskloslezku je teda pořádná zima, člověk nemůže vyjít ven bez toho, aniž by mu co pár sekund padaly vlasy do očí. Vítr snad vane rychlostí 378592 km za hodinu. Hold máme štěstí.


Ale zpátky k tématu. Včera ráno jsem jela do školy busem, protože mamka se chystala jet do práce až na desátou. Už jsem zmiňovala, že naší páteční první hodinou je tělocvik? Hey morning, why you so bad?! Můžu jen děkovat, že má maličkost ve čtvrtek chytla nějaký virus a necvičila, hehé. V C se vážně cvičit nedá. Společně s třemi kamarádkami jsme seděly na lavičce a já už přemýšlela, že uprostřed tělocvičny rozpálím ohniště. Další hodinu následovala přednáška Blanky z Blanska o "Dopravě a ovzduší" - nadšením jsme skákali až do stropu. Ne, to vážně ne. Milá Katka se se mnou podělila o sluchátko, a tak jsem si oživila paměť o pár písniček od Linkinů. Dále měly následovat dvě hodiny o etiketě, které si pro nás připravili naší maturanti, ale z těchto dvou hodin se staly čtyři, a tak nám pátek jen zpříjemnili. Byla to ta nejlepší přednáška, kterou jsem na gymplu zažila! A myslím, že nemluvím jen za sebe. Už jste někdy viděli tančit maturanta v obleku na Gangam style? Je to pašák!

***

Po škole jsem s holkami zamířila do Blekáče a.k.a Blackcombu. Naposledy, když jsme si před Blekáčem udělali menší pauzu, psal se Březen, teď tady máme Září.
Katka & Kája
Tvařte se přirozeně. 
Má maličkost. Ano, jen se smějte.  


Jedinečná v zrcadle - musíme jít s davem.
***

A v poslední řadě bych se s vámi chtěla podělit o jednu věc, která se mi stala během prázdnin. Už se u vás v pokoji někdy objevila cizí fotka? Když jsme v Červenci přijeli z Itálie, zatoužila jsem se podívat na třídní fotku. Šla jsem k poličce a vzala ji do ruky - nebyla to ona. Byla to fotka o rok starších žáků našeho gymnázia. Následně jsem prohledala celý stůl a našla jsem ty "správné" fotky. Ale odkud se sakra vzala ta cizí fotka? To už je záhada. 

12 komentářů:

  1. dobrý fotky! :))
    a s tou fotkou je to hustý!!! :D
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  2. Máš asi doma nějaké trpaslíky, co kradou cizí fotky. :D
    Ta fotka, na které jsi sama nemá chybu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. haha, to s tou fotkou je vtipný! :D
    tvoje fotka je taky vtipná (v dobrém, samosebou!)
    ale nejvtipnější je tvůj komentář u mě :D :D hrozně mě pobavil, vážně! Díky ta něj. Je vidět, že nejsi jako většina holek, co jen napíšou, že sluší a konec :D díky! MADE MY DAY! :D♥

    OdpovědětVymazat
  4. So beautiful. & you - you are adorable!
    Maybe we can follow each other dear? :)

    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpovědětVymazat
  5. haha super pozadie s tou converskou :P

    OdpovědětVymazat
  6. Neviděla, ale chci takovýho maturanta vidět takže nám to natočte :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky! Vypadá to,že jste si užili super den!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Hej!:) Świetne zdjęcia! Dziękuję za miły komentarz! I bardzo dobrze go napisałaś, ja niestety nie mogę się odwdzięczyć po czesku, bo niestety nie znam tego języka:(
    Obserwuję Cię z GFC i Bloglovin;)
    Jeżeli masz ochotę zapraszam też do mnie:
    http://joannas-secret.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/3792254/joannas-secret

    Pozdrawiam:*

    OdpovědětVymazat
  9. To super:) A gdzie dokładnie jedziecie?
    Wiesz co ale nie widzę Cię w obserwatorach, mogłabyś to sprawdzić?

    OdpovědětVymazat
  10. love this post :) wish it was friday now.

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat