9/23/2012

:vinyl rules:


V poslední době je docela povyk po těchhle retro věcičkách. Když byl můj taťka ještě mladý, tak se svým bráchou sbírali vinylové desky. A teď všechny leží na chatě, je jich něco málo pod dvě sta a já si dovolila jich pár vypůjčit.. navzdory tomu, že mi je babička chtěla podarovat všechny. 


***

A to bych nebyla já, kdybych toho nevyužila. Celé prázdniny to leželo v mém pokoji, ale teď se konečně dočkaly jejich osvobození z tašky a po nejméně deseti letech uzřely světlo světa. 


Zdravím, Naďa Urbánková jméno mé :D. Nedělní odpoledne si užívám jak jen to jde. Musím se přiznat, že je na čase udělat předvánoční úklid, protože to u mně v pokoji to vypadá jak po druhé světové. Teď mně čeká lehká příprava do školy a k večeru to vidím na nějaký film.



8 komentářů:

  1. Pamatuju si, že na deskách nám naši pouštěli pohádky na spaní, hlavně Hurvínka :D ... bylo to fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. i love this nice post
    thanks for your comments
    fran

    NEW LOOK
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/free-runner.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já kolem těhle věciček tropím povyk už od malička ;-). Elpíčka miluju a můj gramofon je nejfregventovanější věc u nás doma. Tak úžasnou sbírku, jako máš ty (nebo tvůj taťka), ale postrádám...;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat