10/10/2012

:asymetria:

Zase je to nějaký ten pátek, co jsem tady psala. Když jsem šla včera do školy, tak už jsem pocítila ten podzim. Ráno je u nás nehorázná zima, přes den se oteplí a k večeru už tady máme pouhých 9°C, ne-li míň.

Moje kamarádka si ze mně dělá srandu, že sem píšu tak spisovně a ve škole mluvím jak z jiné země (smíšeninou s nářečím). Ale nic si s tím neporadím. Když začnu mluvit spisovně, tak to prostě nejsem já a navíc se na mně lidé v mém okolí dívají, jako bych to ani nebyla já. Ale co se týče psaní - mám potřebu psát spisovně, nedokážu psát takovým stylem, jak mluvím. Já jsem celá divná, ale podle mně to je jen dobře!

***

Včera jsem měla výtvarku. Myslela jsem si, že mi bude dělat větší problém vracení se domů až po sedmé večer, ale zas taková hrůza to není. Myslím, že mi to začne vadit až v zimě, kdy se budu za tmy vracet, ale taky jezdit do školy.

Včera jsme malovali temperami (což opravdu, ale opravdu nemám ráda). Ale můžete se podívat sami, jak mé zatím nedokončené dílo vypadá v polovině práce. Vlastně jsem stihla jen podmalbu a náčrt rostlin, ale i tak v tom nic moc nevidím. Dobře, vím, že to je hrůza, ale na to, že tam chodím teprve měsíc, tak to není dílo hodno spálení, co?


Další obrázek už nebude taková hrůza. Je pravda, že se mi daří více kresba tužkou než tohle.


Nevím proč, ale docela dost se mi líbí. A jsem ráda, že mi skener nezviditelnil šmouhy, které se mi podařily trochu zamaskovat.

***

Dnešní den byl ve stylu "Mamka zas dostala z práce na týden auto jako cenu za nejlepšího makléře měsíce říjen".
Tak proč se s tou bestyjí zase nevyfotit - ano, mluvím o onom autě.






 ***

A jedno vzpomínkové foto na bowling z minulého týdne (video v minulém článku). 





8 komentářů:

  1. písať spisovne určite nie je na škodu, za prvé ja ako Slovenka skôr porozumiem spisovnej češtine než nejakému nárečiu, keďže aj ja by som mohla zadrieť niečo po "vychodňarsky" lenže zas veľa Čechov by mi nemuselo rozumieť :D a za druhé aj ty sa naučíš tak lepšie vašu gramatiku :)

    inak tá kresba dievčaťa je naozaj krásna :) tiež som kedysi plánovala chodiť na výtvarku, ale nejak som z toho upustila, keďže nebol čas a neskôr už ani nálada, ale hádam sa k tomu raz vrátim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta tvá kresba tužkou je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší malířka a nejlepší makléřka - holky, vy dvě si musíte hodně rozumět. ;-)
    Krásný!!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. super!
    a ta poslední fotka je skvělá

    OdpovědětVymazat
  5. ta tužkou nakreslená slečna se ti opravdu povedla!..jinak, já taky píšu na blogu spisovně a ve škole mluvím naprosto jinak..

    OdpovědětVymazat
  6. U mně je nejhorší když nakreslím obrázek tužkou (je krásný) a najednou přijde učitelka a řekne že to musíme vymalovávat temperama či vodovkama :/

    OdpovědětVymazat