10/17/2012

open the door !


Já vím, že je moje docházka přímo děsivá, ale to nic nemění na tom, že se to pokusím napravit. Chtěla jsem napsat článek, který jsem měla v hlavě už dva dny připravený, ale nakonec jsem si vybrala jiné téma. 

Dnešek byl (jak to jen říct) - dlouhý? Ano, to je to pravé slovo. Škola je škola, co si budem povídat. To ranní vstávání mně jednou zabije, jsem totiž neskutečný spáč. Důkazem toho je jeden srpnový den, kdy jsem spala 22 hodin vkuse - bezdůvodně. Každý kdo mně zná by si na otázku "Proč to udělala?" odpověděl jednoduše "Je to přece Tera". Jenže vy mně ještě tak dostatečně neznáte, takže vám to raději vysvětlím, než aby jsme se dostávali do té trapné chvíle, kdy nikdo nechápe.

Po škole jsem byla doprovodit Niggu - spolužačku - na hokej, protože měl její brácha zrovna trénink. Já si nechala ujet autobus, ale pak pro mně přijela mamka. Ale stejně vřelé dík Nidze a jejímu tátovi, který byl fakt milý, že mi nabídl, že mně sveze, ale bohužel jsem měla namířeno na opačnou stranu města, takže nic. (btw; Nigga - máš fajného tátu!).
Náš hokejový stadión. 

Už jen přežít nějak v poklidném stavu zítřejší den (škola, zubař..) a v pátek hurá do Bratislavy na otevření obchodního domu Central! Nejsem ten typ, který musí být přítomen na každém otevření (už jen proto, že nesnáším velkou hromadu lidí na jednom místě - nepočítaje koncerty). Ale na tomhle chci být přítomna, protože to bude poprvé, co budu na otevření něčeho, co projektoval táta, protože většina takových budov je v okolí Prahy.

Takže - pokud jste z okolí Bratislavy nebo tam ten den zrovna budete, tak doporučuji jít se tam aspoň podívat. Jedná se o otevření jen obchodní části, protože budova Orange a hotelu se ještě dodělává, ale i tak to bude nakonec všechno určitě super. 







Jsem docela i ráda, že po dvou letech budu mít tátu konečně doma a že nebude přes týden v Bratislavě a jen na víkend doma.


***

Doufám, že zítra stihnu ještě jeden článek. Zatím pá ;)


3 komentáře:

  1. Tohle, že projektoval tvůj taťka? Klobouk dolů! =) Ani jsem netušila, že takto pendluješ mezi Slovenskem a Českem.

    OdpovědětVymazat
  2. bílozelenej hrneček je hezčí no .. :D ! přeju ti dopředu všechno nej, kdybych pak zapomněla! ;)) :D já měla narozky už v srpnu .. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tvůj taťka je hodně dobrý!:)Jinak všimla sem si, že máš zablokované stahování fotek z blogu, jak si to udělala?:)

    OdpovědětVymazat