10/05/2012

like a.. bowling?


Hahá, dneska je teda úžasný den. Sice mám první pětku z matiky (a to jsem čekala, že přijde už v září), ale taky jsem konečně dodělala video z bowlingu, které mělo být zpočátku "pondělním překvapením", ale donutila jsem bráchu, ať si s tím pohne (ano, já totiž neumím pracovat v těch programech) a dokončili jsme to dneska. Ty dva dny práce se stříháním videí tak, aby to všechno sedělo a ladilo, to bylo něco, ale stálo to za to. A teď se na to můžete jako první podívat! 



(Radím si to dát na 720 HD)

4 komentáře:

  1. Tak to je opravdu BOŽÍ!! :D:D Muselo to být super, hned bych si po dlouhé době zahrála.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádnííí, já chci taky "koulet" ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Já zas dostala před týdnem mojí třetí jedničku z matiky (za celý můj život.. né kecám, bylo jich trochu víc, ale na matiku jsem tak i tak debil :D)
    Video je skvělýýýýýý!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bowling? :D já na něm byla teď v neděli :)

    OdpovědětVymazat