10/04/2012

simple power.


Chtěla jsem tak moc napsat článek, až jsem nenapsala žádný. A to už nějakou dobu. Já jsem prostě talent, už se vidím v budoucnu. No, sice jsem svůj blog nějakou tu dobu zanedbávala, ale (nejspíš) v pondělí, možná dřív - možná později.. bude speciální článek. A to nemyslím jen tak speciální, speciální s velkým S!

***


Loni jsme s Katkou začaly takový menší zvyk. Jednoho dne ve fyzice jsem ji řekla, že jí udělám fotku s Měšem, tak se otočila a já měla fotit, ale on se během té chvíle otočil, já to vyfotila.. (následovala chvíle ticha) a já jsem se začala smát, Měšo nechápal a Katka se otočila. No, pochybuju, že to bude v psané formě znít tak dobře jako v reálu, tak to přenechávám vaším představám a dodávám fotku. Tenhle "zvyk" jsme opakovali co tři měsíce. Fotek je víc, ale jsou ztraceny v útrobách mého disku D.




***


A teď sem dám fotky, které ještě neuzřely světlo světa. Jsou z radovánek mojí základní školy, kde jsem se šla podívat s kamarádkou ze třídy a zavzpomínat. Předpokládám, že nevíte, co to radovánky jsou, jedná se o akci na konci školního roku, kde si každá třída připraví tanec nebo představení a prezentuje ho rodičům a známým. Ale většina škol už nepořádá radovánky, takže to je docela ojedinělé natrefit na něco takového. A já se přitom chtěla zasmát, jak moc zestárly učitelky, které mně ještě před dvěma lety učily.






Nejspíš mně jedna nejmenovaná osoba zítra zlynčuje, ale stálo mi to za to :D.


***

 A jen tak mimochodem; začala jsem se dívat na Gossip Girl. Celou tu dobu jsem si myslela, že se jedná jen o nějakou komerční záležitost, ale minulou sobotu jsem se podívala na první sérii, v neděli na polovinu druhé a na tom prozatím stojím. A líbí se mi to. Takže ty předsudky, které se vždycky tvoří v mé hlavě nezvítětizily. Mamka říká, že mám ten zlozvyk po babičce, tak můžu jen doufat, že se ho v příštích letech zbavím.

1 komentář:

  1. Bože ty Radovánky musely být suprovní! =) U nás jsme měli "Ukaž co umíš", je to na stejný způsob a teď na naší obchodce je "Vánoční zamyšlení" je to taky to samé. Jen ne na konci roku, ale o Vánocích.

    Ty fotky jsou boží. :D

    OdpovědětVymazat