10/20/2012

so good

Jak už jistě víte, tak jsem byla na dva dny v Bratislavě. No, můžu si to jenom vynachválit. Není hrdější dcery, než jsem já. Central na mně udělal obrovský dojem. Jsou stovky větších obchoďáků, tisíce lepších obchodů, ale popravdě Central je od pátku na samotném vrcholu mých oblíbených. Ta atmosféra, co tam panuje, no pořád tomu nevěřím. Tak milí lidé (to bude asi tím, že tady mluvíme o Slovácích a ne o naších "přemilých" občanech ČR). Je dobře, že jsme přijeli teprve k večeru, protože tam bylo první den 50 tisíc lidí. Ale stejně jsme strávili přes pět hodin nakupováním a na druhý den jen o něco méně.

Pořád mám takovou tu dobrou náladu. Nakoupila jsem, co je třeba (i to, co není). Snědla nejúžasnější dort s mascarpone (♥) a vyzkoušela desítky kousků oblečení. Jsem mrtvá, ale šťastná. A tak to má být.


Mám pár fotek z vip otevření, které bylo jen pro investory, bankéře a smetánku. Tam jsem sice nebyla, ale taťka pořídil pár fotek. Šeredová na přestřižení pásky a Banášová jako moderátorka, no slušně.










***

Zítra jedu na oslavu výročí, takže šance, že by se objevil článek je 1:100 000. Možná v pondělí nebo úterý se vám pochválím s tím, co jsem si přivezla. A určitě se můžete těšit na to, že se budou články objevovat častěji. Více o mé návštěvě Bratislavy v příštím článku. 


10 komentářů:

  1. Krásny! Ani som nevedela, že niečo nové sa v Bratislave otvára... Som z východu :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. ja sa tam strašne teším škoda, že cez víkend nemám čas tak skočiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také zrovna trávím čas na Slovensku, sice ne v Bratislavě, ale Žilina také není malá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holka, tak to tvému taťuldovi gratuluju, je to paráda! Fakt úžasné, nestačím zírat.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Bratislavu!

    Zapoj se u nás do první GIVEAWAY o Chanel lak nebo o řetízek :)
    http://sheiswe.blogspot.cz/2012/10/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. AHOJKY, mám pro Tebe nabídku se zúčasnit GIVEAWAY o suprové kosmetické ceny. Soutěží se u mně na blogu
    - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    Třeba si ráda zasoutěžíš a zkusíš své štěstí! :-) BUDU SE MOC TĚŠIT NA TVOJI ÚČAST! :);)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nádherný! :OO

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky :)
    nádherný centrum

    OdpovědětVymazat
  9. wow very interessting event

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  10. to vypadá opravdu nádherně.... :-) To je vždycky zážitek přijít do takového prostředí :))

    http://cerisefees.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat