10/18/2012

the zimmers rules

Mám se fajn, ještě aby né. Škola mně už tenhle týden nečeká. Neplánovaně jsem se vyhnula písemce ze zemáku a češtiny. Tak proč bych si měla stěžovat, což?

A jelikož miluju vzpomínat, někdy až moc, tak vám sem dávám tenhle gif ze září. 



Dále bych se s vámi chtěla podělit o asi to nejultrabožejší video, které jsem tenhle týden viděla.

    (Jako bych viděla mojí třídu za 60 let :D)

A jelikož bude dnešní článek o něco kratší (rozhodně méně textu než jindy..), tak je čas chýlit se ke konci. Dneska byla první hodina francouzštiny, na které jsem chyběla kvůli tomu, že jsem šla k zubaři, achjoo. Náš učitel, který nás ji učí, je podle mně jeden z nejlepších na škole - je s ním prdel, a toho si cením (:D).

Moje spolužačka mi napsala, že jim řekl (už jsem se zmiňovala, že k němu budeme chodit jen samé holky?) ať pozdraví ty kočky, co přijdou příště, protože nás několik chybělo. Páni, to je snad poprvé, co se těším do školy na nějaký předmět :) 


 





4 komentáře:

  1. jeej ty máš taký milý blog :)) musím ťa sledovať a to video je božské!! teším sa na dalšie posty

    OdpovědětVymazat
  2. Buď ráda, že se těšíš aspoň na nějaký ten předmět, opravdu si toho važ, protože je mám celou školu jako z hororu. :D
    Ta animace je suprovní a ti starouši nemají chybu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní1/11/12 17:05

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mPQFLGxM6xs

    OdpovědětVymazat