11/28/2012

danza ya!

Jsem tak zoufalá z toho učení, že si pouštím Jarabe de Palo - Bonito, abych dostala náladu učit se na zítřejší test ze Španělštiny, o kterém jsem si myslela, že ho budeme psát až za týden. Mám to ale talent na stěžování si (:3). A když už jsem u toho učení, tak musím podotknout, že jsem se naučila děják. Neumím to perfektně, ale dívala jsem se do toho sešitu nejmíň dvě hodiny, tak ať si ta naše praktikantka jede na Sibiř, pokud ji nebude něco vyhovovat. 

Vždycky, když mi volá Kája (spolusedící), tak jsem někde pryč (včera ve sprše, dneska venku se psem). A jak už jsem zmínila, volala mi včera, ale i dneska a musím podotknout, že se naše rozhovory nebezpečně prodlužují. Včera - necelých deset minut. Dneska - 18 minut. Táta mi přes dvěma týdny dobíjel kredit, dneska se dívám a můj stav účtu byl těsně nad nulou. Kde se těch pět stovek podělo?! Dneska jsem mu psala sms'ku "Tati? Dobiješ mi prosím kredit? Díky." - hodina uběhla a žádná odpověď, tak jsem si řekla, že je nejspíš ještě v práci. Před chvíli volal mamce na skype (stejně jako každý den) a já "Tatí? Četl jsi mojí esemesku?" a on na to "Jo, četl." a mamka "jakou sms?" a on spustil "No, to víš. Naší dceru nejspíš nepostihla krize" a teta "však to znáš, beztak si našla nějakého synka". A já "Já nevím, kam to mizí. No, to víš, že jo.(smích)". A stejně mi ten kredit zas dobil (:3). Bylo lepší, že jsem se nezmínila o tom, že jsem jen za poslední týden odeslala 83 zpráv.. Jo, musím se krotit. A takový je můj gymplácky život. Doba je zlá :D


1. Katka.. aneb cesta do hlubin študákovy duše ;)
2. Kája a basa, taky starší fotka.. ale pěkná. 
3. Já před rokem - ještě blondýna - těžká to nostalgie.
4. Nedávné nákupy. V Converse-shopu mají pořád stejné tašky. 


Teď si dám už jen na večer parní sauny, zopakuju špáninu a de se spát, čao ;) 



1 komentář:

  1. fuha a preco sa Vam ta pisomka tak presunula? Drzim palce!
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat