11/06/2012

hey apple!

Doufám, že se máte aspoň o trochu líp než já. Mám ucpaný noc, bolí mně hlava a je mi docela zima. Jak úžasné vracet se v úterky až v sedm domů. 


Zítra se pokusím sestrojit o něco zajímavější článek. Budu mít čas, tak doufám, že mně aspoň ta nálada nezradí. Pro změnu dneska byl fajn den. Nebyla to katastrofa, ale taky se nedá řadit mezi ty lepší. Ve škole to bylo takové nijaké, však to znáte. Po škole jsem šla k babičce, protože každé úterý mám hodinu čas před výtvarkou a domů jezdit nestíhám, takže se k ní vždycky stavím. Babička se mně zeptala, jestli nechci pomeranč, já slušně odmítla a poděkovala. A ona mi ho podala, tak jsem ho snědla. A pak když jsem byla na odchodu, vytáhla odněkud další a řekla, ať si ho vezmu. No, myslím, že to všichni známe.

Nejlepší řešení svačit ve fyzice po tělocviku. Jana, Katka a já - sedíme vedle sebe a všechny jíme jablka.
Pohled přímo k nezaplacení. Moje (to menší) a Katčine (to větší) jablko.
Janin dráčík. 

Na výtvarce sedím vedle mého spolužáka, se kterým jsem chodila do třídy celou základku a i teď na gymplu. Ale když přijde Mariusz, který je od nás sice o dva roky mladší, tak se začnou teprve dít věci. Naše dnešní debata rozesmála celou třídu. Zvláště když začneme mluvit naším nářečím. Po hodině jsme si udělali pauzu na chodbě. A Mariusz se snažil dát Fada v páce - leželi při tom na neskutečně zimné podlaze. Musím přiznat, že jsem se takhle dobře nepobavila už nejméně půl roku. 


5 komentářů:

  1. řekla bych, že o moc lépe na tom nejsem, ale fotky jsou pekné:).

    OdpovědětVymazat
  2. škola je hnusný stereotyp no, ale je fajn keď sa občas nájdu dni, kedy to trochu žije :D pamätám si tiež keď sme so spolužiačkou cez hodinu vyjedali chipsy alebo zmrzlinu či tyčinky :D a úplné záchvaty som chytala raz, keď spolužiak vytiahol kúsok pizzy a pučil to tam do seba počas biológie či akej hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky a máš pravdu ;)

    OdpovědětVymazat