11/01/2012

high spirits.

Jo, mám se fajn. Sice jsem si za poslední čas zhoršila průměr snad ve všech předmětech, co jsem jen byla schopná, neúmyslně (u don't say). Kašlala jsem na blog a zanedbávala jsem další desítky věcí, ale o tom tenhle článek není.

Poslední článek jsem napsala 20. října. V té době mi bylo ještě čtrnáct. A od 21. října už patřím mezi patnáctky. Zvolejme třikrát hurá. No tak né.. no. Každopádně - nezmínila jsem se ještě o tolika věcech. Čím jen začít. Tím, co jsem si v Bratislavě koupila? Proč mám tak dobrou náladu? Co jsem dostala na narozeniny?

Rozhodla jsem se, že v dnešním článku vám představím jen jednu část toho, co jsem si z Bratislavy přivezla - tašku a psaníčko. Tohle je moje nová školní taška. Jednu černou mám, ale najít v ní mobil nebo klíče je jako hledat je v Narnii, takže se raději podřídím jednodušší verzi jako je tohle. A mně se líbí. Mám sice normální Dakine batoh a ještě jednu retro tašku ve tvaru rádia, ale přiznejme si. Tyhle věci jsou už tak trochu out. 

Stradivarius


Dále jsem si přivezla psaníčko. Nemyslím jen tak ledajaké. Abych vám to přiblížila velikostně, vleze se do něj třeba Ipad - odzkoušeno. Je super a má moustache. Sice je tohohle všude plno, ale abych řekla pravdu, naší školu nejspíš nezasáhla moustache-mánie. Takže to není moc na škodu.
Bershka


Poslední dobou se mi neskutečně laguje mobil a kdybych to měla zprůměrovat, tak ho musím obden restartovat. Pff. Příští rok ho měním, nemám nervy na takovéhle vzdorování ;)


Na narozeniny jsem dostala šicí stroj. Ano, čtete dobře. Tera a šicí stroj, to neskončí dobře. Že bych se inspirovala Kájou Černou? Je to maturantka gymnázia, na které chodím, a taky mladší sestra Alberta z Charlie Straight. Né, že bych pištěla, když je potkám (už jen proto, že jejich bubeníka potkávám každý týden v hudebce), ale jejich hudba není špatná. A jsou taky ikonou našeho města, takže - palec hore. Od tet, strejdů a všech příbuzných, kteří se dostavili na mou oslavu.. jsem dostala tuny kytek, bonboniéry, perlové srdce na stěnu (vypadá líp, než se zdá), parfém a samozřejmě penízky, za které se půjde na nákupy č. 2. A za týden mi přijde dárek o našich, tak se těším. 
můj nový diář 

Zrovna jsem si šla pro nové vydání Elle, ale v tom jsem potkala spolužačku Janu, která šla do papírnictví, tak jsem jí řekla, že půjdu s ní. Místo listopadového vydání jsem si koupila nový diář, který je krutopřísně nádherný.

Dneska jsem byla na francouzštině. Domluvily jsme se s učitelem a ve čtvrtky, kdy normálně míváme jen pět hodin, máme nově i šestou hodinu. A tou je francouzština. Učitel je krutost sama (samozřejmě v dobrém). Téměř mně dohnal k slzám.. smíchy. Je to prostě borec. Na hodině nás je sice jen šest, ale jsme tam samé holky. Na počátku se přihlásilo 12 lidí, ale teď to vypadá, že nás bude maximálně 8.
Zítra máme volno. aweeesome.

13 komentářů:

  1. Taky přemýšlím, že bych si koupila nějaký supiš diář, ale radši si počkám, co se objeví v lednové ELLE, když už si ji každý měsíc kupuju. :D

    Opožděně ale přece: VŠECIČKO NEJLEPŠINKATĚJŠÍ!!! :D Takže už máš občanku, jo? :D Žádná výhra, nesnáším tam tu svou fotku. :D Užívej si, dokud to jde. Už teď si připadám, že jsem stará :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne vecicky :) a ked vidim ako to v centrale vyzera, uz by som sa konecne mala donutit tam ist pozret, kedze momentale byvam v Bratislave dve zastavky odtial :) mozno cez tyzden, ked budem mat viac casu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta torebka ze Stradivariusa też mi się podoba - jest świetna!
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tera, s tou Narnií si mě fakt pobavila:D
    PS: to psaníčko je boží!!!
    PPS: ty máš taky šicí stroj? jééé! Já jsem se v létě strašně zapálila do šití, ale nepovedlo se mi zatím absolutně nic a já na to nemám trpělivost:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. To psaníčko je naprosto úžasné :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta hnědá kabelka je naprosto úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dušičky jsou dušičky, přes den to nemá tu správnou atmosféru chodit na hřbitov. Přeju si mít pořádný foťák, který by ukázal přesně ty světla tak, jak je vidíme, to byla nádhera. Připomínalo mi to Vánoční světýlka. :D Ale špatný pocit jsme měly obě, co jsme zapalovaly svíčky, husina mnou procházela pořád dokola a nevěděla jsem, jestli ze zimy nebo z toho blbého pocitu. :D

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, máš u mě nominaci na tag.
    Budu moc ráda, když se zúčastníš :)
    http://theblondetime.blogspot.cz/2012/11/tag-11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovědětVymazat
  9. och to psaníčko je fakt nádherné :) u nás som tiež nepostrehla, že by ľudia po moustache nejak šaleli a tak celkovo po veciach čo letia, keď to nie je na fb ako keby to ani neexistovalo pre nich :D

    OdpovědětVymazat