11/27/2012

jo, bude to hlavou.

Po nějaké době zase čáu. Mám se fajn, teda, vlastně ani né, ale to není až tak podstatné. Bolí mně hlava, což není až taková novinka, ale přece jen se o tom můžu zmínit. Ještě jsem sem nepsala, že jsem byla před dvěma týdny na Skyfall - boží film. Sledování bondovek je u nás něco jako tradice, protože je táta zbožňuje. Aspoň nemám problém s vybíráním vánočního dárku. A nezapomeňme na fakt, že Daniel Craig je neuvěřitelně sexy (:D). Jo, zapomněla jsem se zmínit, že trpím nějakou zvláštní nemocí (kdyby to četla Jana: ne, obrna to vážně není) a jedná se o to, že se mi líbí starší chlapi. Drtivá většina herců, kteří se mi fakt líbí.. jsou čtyřicátníci, jeden z dalších příkladu je Neil Patrick Harris. A takové to bylo vždycky. Když holky v naší třídě ujížděly na Zacku Efronovi (asi tak před x lety), tak já už tehdy měla jiného oblíbence, kterému tehdy bylo asi 28 let. O důvod víc si myslet, že jsem divná :D 

Když jsem založila tenhle blog, nechtěla jsem sem psát ty bezvýznamné články, ve kterých se neobjeví žádná fotka a jsou čistě jen o tom, co jsem dělala, ale jeden nikoho nezabije. Celkem se nám pohoršil kolektiv ve třídě, ale není to zas tak strašné, protože se to zatím mně netýká.

V prváku jsem si říkala, že se to nějak uleží (tehdy jsme měli ještě super kolektiv). Měla jsem hodně kamarádek, ale neměla jsem žádnou nejlepší, se kterou bych mluvila o všem a věděla, že to nikomu neřekne. Takovou tu druhou polovičku. Teď se to o moc nezměnilo, maximálně se nám zhoršil ten kolektiv. Což je jedna z věcí, proč se mi stýská po základce, nebo spíše po nejlepší kámošce, která už nejspíš ani není nejlepší, protože spolu trávíme čas jen ráno v buse cestou do školy. A někdy opravdu závidím Katce a Janči nebo Lauře a Aničce, že si tak rozumí, protože se to nedá brát jako samozřejmost a to jsem si uvědomila teprve na gymplu. Z jedné strany je dobré mít zkušenost i s takovýmihle věcmi, ale na druhou stranu - někdy, když má člověk nutku "výlit si duši", tak vlastně nemá ani s kým. 

A aby tenhle článek nebyl jen o tom, jak si stěžuju, že jsem se zatím na gymplu moc nenašla, tak vám sem přidám jednu takovou mojí myšlenku. Každé úterý, dříve než jdu na výtvarku, tak se dívám na MTV na "16 a těhotná" a uvědomuju si, jak je někdy dobré, že pouštějí i takovéhle pořady, protože některé holky si pak uvědomí, že ať už jde o cokoliv, co dělají, že zrovna věci, které děláme mezi 15 až 20 rokem života nám nejvíce ovlivní život (můj názor). Takže jsem se shodla, že i takovéhle kraviny jsou k něčemu užitečné ;)

A nakonec jedno video nádherného tance, které opravdu stojí za zhlédnuti, protože to je vážně něco :) 


1 komentář:

  1. V prváku jsem měla stejné pocity, staré kamarádky byly pryč (na jiných školách) a já zůstala trčet mezi cizími. Ano, sedím se spolužačkou, která se mnou byla i na základce, ale nikdy to nebyla ta "spřízněná duše" ... ve druháku jsem ji objevila ... je to těžké, je potom velká pravděpodobnost, že stále můžeš tvrdě narazit. Staré kamarádky bývají asi nejlepší.

    Jinak to video je úžasné, vždy jsem si přála umět tancovat, ale nikdy jsem se to nenaučila. :D

    OdpovědětVymazat