11/21/2012

Random#

Haha. Jo, jasně. Je to zas nějaká doba, ale co už. Stalo se toho tolik, že vlastně nevím o čem psát. Dostala jsem psa, jmenuje se Lucky. Jeho úřední jméno je Gianni Versace, ale nechtěli jsme mu tak říkat, takže asi tak. Minulý pátek jsme byli se školou v kině na filmu o Nicku Wintonovi, bylo to vážně zajímavé. Většina lidí odsuzuje historické a dokumentární filmy, ale já je zbožňuju, zvlášť ty, které jsou podle skutečného námětu. Rozhodla jsem se, kde půjdu na výšku (trochu brzo, ale přece), teď jen aby mně tam za pár let vzali. ČVUT - fakulta architektury. Je tady někdo s podobným nebo stejným zaměřením? 

 





1. Můj nový model. No není rozkošný? 
2. Pojďme najít logiku ve focení chodníku, aneb cesta na výtvarku
3. Když Tera poprvé kreslí na plátno - výtvarka. (opěradlo je zatím jen načrtnuté a celkově je to hotové jen z 40%)
4. Já a Katka na lavičce. Fotka ve stylu "Hej, už dlouho nemáme žádnou novou společnou fotku!"





3 komentáře:

  1. Jo jo takovou židli jsem ve škole malovala už tolikrát, ale šly mi dobře, za židle jsem měla vždycky za jedna. Ale učitelka nesnášela, že si nevizuji každou linii. Si pamatuju jak byla vzteklá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som zas kreslenie stoliciek neznasala :) radsje portrety alebo zatisia, ale stoliky nie :D

    OdpovědětVymazat
  3. pekný random a pozývam ťa ku mne na blog kde je giveaway o náhrdelník :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html:)

    OdpovědětVymazat