12/06/2012

2012!

Kdo ví, jak to bude s tím letošním rokem. A proto si udělám shrn toho, co se za poslední rok stalo už dnes.
 Co takového se vůbec letos stalo? 



Na Jaře jsem oslavila rok po založení mého (teď už starého) blogu, čtyři měsíce nato jsem ho smazala. Na Valentýna jsem se obarvila vlasy z blond na hnědo a téhož dne jsem si zamilovala i Gnochi (♥). Někdy po Hutníku (taková akce na konci dubna) jsem si uvědomila, že moje třída není vůbec tak dokonalá, jak jsem si do té doby myslela (ale že to dlouho vydrželi!). Někdy v červnu jsem si uvědomila, že Lukáš a Fado jsou větší než já (na začátku školního roku tomu tak ještě nebylo) a v neposlední řadě musím podotknout, že jsem v únoru chytla nějakou knižní mánii a začala jsem číst jednu knihu za druhou, někdy v červnu jsem dostala tu mou slavnou krizi, která mně drží doteď, ale co už.. to se stává. 


Ovšem jsou i věci, které se nezměnily, jako je například moje
 nesmírná láska k hudbě z minulého století :3

Příští sobotu jdu do Nové Karolíny na Hobita. Zbožňuju to jejich kino!

Zanedlouho půjdu do kadeřníka (mám odrosty jak blázen). A jako téměř vždycky jdu na jiný odstín. Tentokrát jsem přemýšlela o světlejší verzi, protože doteď jsem to vždycky ztmavovala, ale nevím, jestli je to dobrý nápad, co myslíte? 





2 komentáře:

  1. ty první tři fotky jsou supr :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chcela by som Ťa pozvať do mojej Giveway o kondicionér aussie . Ak sa pripojíš budem rada .

    OdpovědětVymazat