12/11/2012

a cup of christmas

Zas taková ta náladička, však to znáte. Pořád mi nedošlo, že už za necelé dva týdny je Štědrý den. Jak to má taky člověk vnímat, když veškerý volný čas věnuje škole (v mém případě převážně spánku) :3

Dneska jsem byla po týdnu ve výtvarce - poslední hodina v letošním roce. Dělali jsme něco s jehličím, lepicí pistolí a tunou ať už rozkošných ozdůbek, slaměných doplňků nebo svíček. Dali jsme si skořicový čajíček a snědli chipsy (na cukroví přišla krize, naše paní učitelka totiž zásadně nepeče). 

Můj nový doplněk do pokoje v podobě vánočního stromku. 

Spolužákův věnec a můj "vánoční stromek"...
Náš ateliér. Místo, kde vysedávám každé úterý až do šesti. 

A když už mluvíme o knihách. Dneska jsem obdržela na první hodině angličtiny poštovní zásilku, ve které byla kniha za účast v soutěži, kterou jsem vyhrála (ach.. rostu ve svých očích:D). Vlastně jsem ji vyhrála já a ještě nějaký Pavel Kočí ze Strakonic, ale to už je jen pouhý detail. Dostala jsem knížku! Nemluvě o tom, že jsem začala číst Twilight ságu v originále (což mi neskutečně rozšiřuje slovní zásobu:3), tak ještě další kniha. To mi poslalo samo nebe! Ta moje skromnost. To si zas budou mít lidi o čem (nebo spíše o kom) drbat :D


V tomto vydání je dokonce zviditelněno moje jméno :3

Zrovna si na netu prohlížím knihy o architektuře. Hodně lidí nechápe, co na ní tak vidím. Ale co už, každý je jiný. Rozhodně nepatřím mezi ty chytré, mám největší absenci (zameškanost) v hodinách a kriticky se mi zmenšuje mé IQ, hrůza.. co? I když.. musím přiznat, že zrovna psát slohovku o románském slohu nebyl zrovna můj šálek kávy. Fuj, káva ne. Zůstanu raději při tom čaji ;)


Nakonec bych se s vámi chtěla podělit o písničku, která se mně dotkla. Hlavně ta část, kdy zpívá Nohavica. Jedna z mála písniček, které mně v této době dokáže naprosto uklidnit :)






8 komentářů:

  1. nice:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! Už bych taky měla začít trochu zdobit...

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. isabell-the-best-girl12/12/12 19:00

    tu soutěž by vyhrál každý debil...

    OdpovědětVymazat
  4. Bella: Ono je ještě trochu čas ^.^
    isabell: v tom případě v příštím díle očekávám tvoje jméno ;)

    OdpovědětVymazat
  5. isabell-the-best-girl13/12/12 19:02

    nemám potřebu se zviditelňovat...

    OdpovědětVymazat
  6. Od někoho, kdo má ve jméně "the-best-girl" je těžké tuto informaci přijmout :D Zato já mám neuvěřitelně velikánskou potřebu se zviditelnit.. jak sama vidíš ;D

    OdpovědětVymazat
  7. krásne si ten stromček vyzdobila :) tiež mám rada vyrábanie rôznych vecí

    OdpovědětVymazat