12/04/2012

Bludiště..

Jak už většině došlo - byla jsem se třídou v bludišti. Ale nesoutěžila jsem (to by to dopadlo ještě hůř.. i když, nejsem si jistá, jestli by se to dalo ještě hůř - if you know what I mean) :D

Roman (moderátor), to je takový.. áno, velice zajímavý člověk :D. Soutěžní otázka pro diváky (kterou si už nepamatuju) byla něco o asijském vlaku. A on se ptal našich soupeřů (teda, jejich spolužáků) a oni "Ne, to nevíme".. on dodal "No, já to taky nevím" a Ted (spolužák) už dostával nerva, protože to byla primitivní otázka. Pak přišel Roman k nám a jen tak tiše dodal "Vy by jste to věděli, že?" a my "To si piš, že jo. Šinkanzen" a on "No právě, Šinkanzen. Dyť to bylo lehké". Možná se to zdálo jen mi, ale vypadalo to, jako kdyby více fandil nám, než těm pardubičákům. Když se netočilo, tak vždycky přišel k nám a perlil o 106 :D

Prohráli jsme, ale to nevadí. Asi třikrát tam zmínil naší "uřvanou Janu" - nejlepší povzbuzovačka.

V pondělí nám v poledne zavolali do školy, že nakonec pojedeme. Tak jsme se ulili z poslední hodiny - ICT. Autobus měl zpoždění,  tak jsme čekali ve škole dvě hodiny (!!!). Ještě chvíli a asi bych se neudržela a vypyskovala tomu řidiči do toho jeho vykouřeného pysku :D V Ostravě se začalo točit těsně po páté odpoledne a my jsme měli v šest končit a většinou to natáčení trvá tak tři hodiny, tak se tam režisér stresoval, protože měli začínat za chvíli živý přenos nějakého jiného pořadu. Tak nám řekli, že se to musí přesunout na zítřek ráno, tak jsme si tam o půl deváté přifarali do té Ovy do ČT1 a točilo se dál. Pak se ta organizátorka omlouvala, že se to stalo poprvé v historii, že by to museli dělat na dvakrát. No, tak co už. My jsme byli jenom rádi! :D

Já a Ted.. ta čelenka! 

Další věc, kterou bych chtěla zmínit je ta, že jsem strašně ráda, že moje (teď už nejspíš opět kamarádka) Marťa si nezrušila blog. Zpočátku si ty články teda vymazala a prohlásila ten blog za definitivně uzavřený, ale dneska si změnila přezdívku a lay a pokračuje v tom, co doteď dělala... a já budu mít co číst :D :3


Chystám do budoucna (+- 2-3 týdnů) přidat na youtube další video. Nevím, jestli se vám bude líbit, ale předběžně říkám, že účinkujícími budou opět moji spolužáci (kdo jiný:3) a to by pro dnešek mělo být vše :)


Nakonec přidávám písničku, kterou v poslední době přímo žiju.
Kdo ví z jakého je filmu? :3

3 komentáře:

  1. Páni, my kdyby jsme byli v bludišti, tak si uříznem obrovskou ostudu! :D A ted mě dostal, protože jsem myslela, že je to nějaká tvá spolužačka ... kdybys nezmínila čelenku a vlastně i jeho přezdívku, tak si to myslím do teď. :D Boží animace. :D A vždy je lepší mít pocit, že vás měl radši moderátor než druhé, když už jste nevyhráli. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, potřebovala jsem to aspoň zkusit =) .. Teď jsem to smazala a zítra s tím zkusím něco poštelovat, třeba se mi to podaří dát na youtube, abyste to mohli vidět. :D

    OdpovědětVymazat
  3. snad kamarádka:3 kdo vůbec byl v tom soutěžním týmu? nějak si ani nemůžu tipnout kdo by tam tak šel:D
    ta písnička je boží'))

    OdpovědětVymazat