12/20/2012

:je čas:

Člověk si ani neuvědomuje, jak moc se mění. Pořád. Dneska mi došlo, že to, co dělám, bych před rokem nebo dvěma vůbec neudělala. Myslím úplně jiným způsobem a zdá se mi, že v mnoha věcech jsem i chytřejší. Nedá se to říct o všem, ale přece jen. Pořád mám čas na to se zdokonalovat.

Kdysi jsem měla problém se čtením. Prostě a jednoduše - četla jsem nerada (museli mně k tomu dokonce nutit). A teď? Řekla jsem mamce, že si chci koupit knihy, tak jsme jeli do Ovy a já si jich pár vybrala. A mamka zabila dvě mouchy jednou ranou, protože mi chtěla koupit ještě nějaké maličkosti a já byla spokojena. Další věc, kterou jsem si uvědomila. Vyměnila jsem divadlo za kino. Přece jen jsem si uvědomila, že herci ve filmech mají nespočet možností opravit své chyby, zatímco herci v divadle takovou možnost nemají. Vždy se jedná o hru na ostro, hra se může opakovat, ale vždy je originál. A proto (pokud budu mít tu možnost) budu dávat přednost divadlu. Zrovna před chvíli jsem si zarezervovala lístek na hru Ženy přežijí. Hraje v ní Vojta Kotek - už jen kvůli němu stojí za to jít se na to podívat. 




Když už jsme u toho divadla. Zítra hrajeme představení na jazykové besídce. Bude to španělsky, ale máme překladače, protože většina školy se učí buď německy (nějaká ta menšina i španělsky - ovšem, počítaje s naší trémou a kvalitou hovoření.. by nám nerozuměl nikdo) a taky rusky, ale to už je jen detail.

Budeme hrát šťastnou španělskou rodinku o Vánocích. Hraju sousedku, můj manžel (coby kámoš o hlavu menší ode mně) a moje dcera (coby adoptovaná z Afriky) přijdeme a dáme naším sousedům televizi (coby naprosto normální dárek sousedovi) :D

Zítra si budeme taky vyměňovat dárky. Zbožňuju náš gympl za to, že se drží dětských tradic. Koupili jsme dokonce dárek učitelce. Vlastně, složili jsme se jako třída a koupila ho Kája, ale to je také pouze detail. 





3 komentáře:

  1. Já zbožnuji divadla. Činohry i muzikály :) Kdyby lístky nebyly tak drahé chodila každý týden!!!

    Na ženy přežijí se chystám také + vražda za oponou, a na pomádu, na té jsem byla před několika lety a bylo to nádherný :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway

    OdpovědětVymazat