12/02/2012

Prosinec; let's do something crazy

Začíná mně děsit fakt, že každý měsíc přidám nanejvýš 6 článku. Ale to se počínaje včerejškem změní! Od nynějška (nebo až od nového roku - vyjde to na stejno :3) se začínám více starat o blog. Čekala jsem až se vyřeší jedna nemilá komplikace v mém životě a je téměř pryč, takže zvolejme třikrát hurá. 

Každým rokem se na našem gymplu pořádá jazyková besídka (nebojte, nevypadá to tak dětinsky, jak to zní). Většinou se zapojí hodně tříd (převážně němčinářských a španělštinářských, ale také se tam objevují představení v angličtině). Třídy si připraví buď představení v daném jazyce nebo něco zazpívají. Loni (coby prváci) jsme si ve španělštině připravili představení o třech králích. Sklidilo ohromný úspěch, hlavně u učitelů, ale text byl docela složitý, takže většina nerozuměla, ale pochopili díky scénce - ještě, že tak. Letos budeme hrát "šťastnou španělskou rodinku" o Vánocích. Během poslední páteční hodiny jsme vymýšleli scénář a musím uznat, že to i přes moje pochybnosti bude krutopřísné a moc se těším.

Fotky z minulého roku: 



Nebylo to nic dokonalého (no, i když..), ale snažili jsme se a dopadlo to dost dobře (aspoň myslím).


A na konec: celý týden přemýšlím nad tím, čim to je, že se v Třinci rodí samé hvězdy. Nejvíce jsem nad tím začala přemýšlet, když Klus vyhrál slavíka. Ewa Farna, Markéta Konvičková, Charlie Straight, Tomáš Klus. Začínám opravdu věřit tomu, že za to může ten náš smogový vzduch, jiné vysvětlení není a ani nebude :D

Zrovna jsem se dodívala na druhou část Rozbřesku. Jakože.. čekala jsem víc, ale jsem překvapená. A to se počítá. Takže palec hore! :3




3 komentáře:

  1. Na Rozbřesk už bych se taky mohla podívat. :D A ta tvoje úvaha o Třinci mě dostala. :D
    Jinak jsou to parádní věci. Na základce jsme měli na konci roku "ukaž co umíš", takže scénky atd. No a teď na obchodce máme Vánoční zamyšlení a ani nevím, co naše třída kuje. :D
    Jinak ... Co se sněhu týče. Co má teprve říkat samotný jich jižní moravy?? :D:D ... tady ty vločky spadly, ale asi jsem je do ledna viděla naposledy. :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě rozbřesk nezklamal :)) líbilo se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rony, moje úvahy jsou vždycky velice, ale převelice kvalitní :D
    A co se týče Rozbřesku - nikdy jsem neřekla, že mně zklamal, akorát jsem od poslední části čekala trochu víc, ale líbil se mi :)

    OdpovědětVymazat