2/02/2013

apology43

Zase je to tady. Ta část, ve které bych se měla omluvit za těch 43 dnů neúčasti. Není to zrovna nejmenší číslo a jsem si toho vědoma, i když nejsme s matematikou zrovna velcí kamarádi, whatever.

Málo času, problémy v rodině, problémy ve škole, problémy everywhere (smích). Uuuh. Máme za sebou Vánoce, Nový rok, pololetí.. aaano. Hodně emocí. Máme taky nového prezidenta, ze kterého jsme všichni na větvi. Ale proč si kazit náladu, když je tolik příjemných věcí? Proč myslet jen na to špatné?

Tolik novinek, že až nevím čím začít. 

Na každého leze Jaro jinak. Na mně opět jako loni přišla závislost na čaji, která mně donutila si jich pár objednat. Takový ten pocit pít čaj s příchutí hořké čokolády. Jsem divná, já vím. Ale na co by byl svět plný chytrých lidí. Někdo musí patřit i k té spodní vrstvě (pojďme se společně zasmát :3).

Měla jsem tu možnost rozšířit mojí anglickou mluvu (opět se pojďme zasmát). Dva víkendy strávené s rodilým mluvčím a.k.a tátovým kamarádem pro mně byly jen plusem. A ten kdo říká, že Američanům jde rozumět hůř jak Angličanům, ať jde do kopřiv. Že to sakra není pravda.

Takový ten pocit, když vám je naznačeno, že dostanete na Valentýna dárek, někdo mně budete muset posbírat zpátky dohromady :3 (ale o tom zas někdy..)


***

Po více jak měsíční pauze s výtvarkou způsobenou Vánocemi, lyžákem, účasti v Bludišti a tak dále, jsem byla ve výtvarce. Tentokrát jsme šli do galerie na výstavu o animaci a sledovali videa, jak se tři chlapi bičují.  Evoluce naších reakcí "fuuuuj - smích - ono to video jede pořád od znova - smích - radši si k tomu sednu zády". Dále jsme měli vytvořit ve skupinách koláž na téma "Vztah k přírodě a krása".. jako vždy jsme to pochopili trochu jinak, než ostatní, ale to nevadí. Obrázky vystřižené z tamějších starých výtisků ELLE. Můžete se zasmát nad naším výtvorem. Made by Marťa, Fado.. & me. 



Tento týden byl takový ten polyžákovský, učitelé nebylí takové svině jako normálně. Navíc tady máme nové pololetí, nový začátek.. v tom nadějném duchu jako obvykle. Odchází nám naše učitelka biologie, která patřila k těm nejlepším, takže jsme ji koupili kytičku a bonboniéru. Slavnostní předání proběhlo na naší poslední hodině biologie, teď ve středu. A mně se podařilo zaznamenat další fotku do rodinného alba.. ne méně úžasnou jako dvě osoby na fotce, Lojra a Anička.

...ten trapný moment, když nevíš, jak zakončit článek :3

Určitě se to moje psaní odteď nějak rozjede, doufám. Články budou, všechno bude.





2 komentáře:

  1. Juuu, ty žiješ! :D :)

    Škoda, že máš teď takové pesimističtější období, ale těším se na to, jak se vrátíš do těch dobrých kolejí a budeš v pohodě a tvé články budu s nadšením hltat jako do teď. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní28/2/13 15:20

    Jasně... Prý že články budou :D tak třeba napiš, že tu budeš psát jednou za čas, když se ti bude chtít, neslibuj něco, co nemůžeš splnit.

    OdpovědětVymazat