6/02/2013

Ach ta Nigga !

Takže, čím jen začít. 

Niggečko moje zlatá. Mor na tebe! A nebo rovnou dva (smích). 
Je sice pravda, že budu pokračovat (nebo jsem to aspoň měla v plánu), ale pít se nebude. Možná bude, ale to není vůbec podstatné. 


Tohle mně pobavilo. Doufám, že vás to taky nadchne a uvidíte, že my Češi opravdu spějeme kupředu. Už  i surfing ovládáme levou zadní. Do nekonečna a ještě dál! 

Vzhledem k tomu, že mi byla udělena prosba o to, abych z tohohle blogu udělala poloviční kroniku naší třídy, tak se budete muset smířit s tím, že to tak bude. Jiní si už zvykli. To bude teprve sranda. Tohle je poslední "informační" článek, takže se nebojte, že všechny nadcházející budou takhle krátké, bez fotek, o ničem.. snad, musíme doufat. 

Tímto zdravím mou třídu, která si to postupně bude nejspíš číst (poděkujme komu jinému než Nidze). Ach, ta nadšenost z toho přímo křičí.. 








2 komentáře:

  1. Achjo, a já se tolik těšila, že tu dáš tu úžasnou fotešku kde jsem tak nádherně vystihla tebe v blogerském sedle. Očekávám ji v příštím článku !! Tohle nesmíš Rony ani jiné tvé pravidelné čtenářce nechat ujít !!

    OdpovědětVymazat
  2. Tys čekala, že to sem dám? To jako vážně? Nemám to v záměru. :)

    OdpovědětVymazat