6/13/2013

:fyuu:

Tolik pocitů najednou, kdo to má všechno zvládat.

Ještě před 15 minutami jsem se učila do matematiky (ještě aby ne, když mě zítra čeká čtvrtletka). Jenže v tu chvíli slyším, jak se ozývají hlasy z poza okna. Tak jsem tedy nahlédla přes střešní okno z pokoje do zahrady a vidím, že všichni upřeně sledují oblohu. Zvedla jsem hlavu směrem k obloze tak, že mi až křuplo v páteři, což vážně nebylo milé. A najednou vidím přesně nad mým pokojem letadlo (takové to pro dvě osoby), jak letí směrem nahoru a když bylo už hodně vysoko, tak pilot vypnul motory a najednou se začal točit a padat neuvěřitelnou rychlostí směrem k zemi. Můj taťka, který v tu chvíli stál na zahradě.. začal utíkat pryč. Já věděla, že ty motory zapne, ale hlavou mi běžela jedna myšlenka za druhou, co by se stalo, kdyby je už nenahodil... asi 100 m nad naším domem motory opět nahodil. Měli jste vidět můj obličej. To je jako bych viděla Freda s vyžehlenými vlasy, nic milého (smích). Běžela jsem dolů a prošla jsem dveřmi na zahradu, no a dalších 5-10 minut jsme sledovali toho blázna, který to udělal ještě tak 3x a pokaždé nad našim barákem. Někteří lidé, kteří jeli zrovna v tu chvíli kolem nás zastavili, vystoupili z auta a sledovali to představení. Bylo to úžasné a adrenalin stoupal v krvi i nám, takže si nedokážu představit, jaký to byl zážitek pro toho blázna (čti: pilota). Můj taťka zrovna dneska slaví narozeniny, takže dnes byla příležitost otevřít už v pořadí druhý šampus. Přiznejme si, svět prostě nechce, abych se učila matiku, dává to jasně najevo! (:D)

***

Něco málo z dnešního dne. Před měsícem (6.-10.5) jsem společně s našim Gymplem (nikdy neřeknu gymnáziem, hold to slovo nemám ráda) navštívila Švýcarsko, dneska jsme společně s Aničkou (kterou vidíte na fotce), Lukášem, Tedem a Pájou přednášeli právě o naší cestě do Švajcu staršímu osazenstvu našeho milovaného města. Naučit se A4 zpaměti není žádná hračka, ale ukázali jsme naší moc a předvedli se v tom nejlepším světle. A taky jsme "zbulali" děják, biolu a tělák, ale to už jsou jen detaily. :3


Jak já ji zbožňuju. Nevím proč, ale už od prváku mi přijde nehorázně roztomilá. Znám sice hodně menších holek, ale žádná z nich mi ještě nepřišla taková, jaká je právě naše Anička. :-)

***

Tenhle týden jsme se fotili jako třída. Docela se na ty fotky těším. Mám takový plán, který jsem zatím nikomu neřekla, protože to bude velké. Další věc, kterou začínám řešit, je to, kde mám naskládat všechny tašky, kabelky a batohy, které se mi válejí po celém pokoji. Nebudu je přes prázdniny moc používat, tudíž bych je mohla někde uklidit tak, abych je měla na očích, ale aby mi zároveň nevadily. Tohle mi připadá těžší, než vypočítat něco z matiky. (-__-")


Tohle jsou tašky/batohy, které používám jen do školy. Člověk ani neví, na co mu to je, ale aspoň to může střídat. Batoh si budu kupovat nový, protože potřebuju větší a hlavně světlý, takže budu přes prázdniny čekovat stránky. 

Užijte si zbytek týdne a držte mi palce! :-)






3 komentáře:

  1. my se fotili asi před dvěma týdny a fotky pořád nemáme, achjo:( :D
    to s tím letadle, tyjoo, asi bych se bála, stejně jakoty! bydlíme poblíž letiště, takže nad naším domem taky pořád někdo lítá, ale nikdy nedělají takový kousky :D (naštěstí)

    OdpovědětVymazat
  2. My se fotili asi před dvěma/třema týdny a nemáme furt fotky :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. my sme sa fotili asi pred troma týždňami a fotky už máme a sú strašne ako inak :D

    OdpovědětVymazat