6/09/2013

Hm, hmm.

         
Stručně & krátce.
Ne! Ftípek. Všichni ví, že když mi určí omezený počet slov pro odpověď nebo zprávu, tak jim dám najevo mou "spokojenost". Ale zpátky k věci. Vždycky začínám tím, co se za poslední dobu dělo, takže by bylo na místě shrnout tenhle týden. 

Ono pršelo snad všude, takže to nemusím ani zmiňovat. Jediné, co mohu zmínit, je to, že to aprílové počasí nemá dobrý vliv na mou náladu (..věřím, že v tom nejsem jediná). Do prázdnin zbývají tři týdny a bylo by dobré využít daný čas tím nejlepším způsobem (eventuálně zachránit ve škole co se dá). A taky začít plánovat program na léto. 

V úterý jsem si vyzvedla některé výkresy z výtvarky. Vzala jsem si i jeden, který nebyl můj, ale učitelka řekla, že by se jinak vyhodil. Ovšem tu židli (kterou můžete vidět v jednom starším postu) jsem v archívu (?) stejně jako většina ostatních nemohla najít. Tady můžete vidět pár z nich. Pozítří nás čeká další animace (jakéhosi Eduarda Ovčáčka) v galerii, což je dokonale zabitý čas. Zbývá mi jen doufat, že se tam opět neobjeví záznam jistých pánů, kteří měli tu čest se jen tak z hecu zbičovat. 



Ve čtvrtek jsme se vydali na soutěž pod názvem: První pomoc - Zachraň život. Naše družstvo se skládalo ze mně, mých spolužáků a dalších ochotníků z áčka. I přes veškerou snahu se nám bohužel nepodařilo umístit v prvních příčkách a vyhrát gumovou pannu, všichni jsem tak odešli zklamáni. Ale všem dnům není konec, příští rok nás (pevně věříme) naší oddaní bažanti nezklamou. 

Po dlouhém dumání a přemýšlení (ne, kecám - teď mě to napadlo) jsem přišla na způsob, kterým budu psát články. Každou neděli vyjde článek (v což všichni pevně věříme), ve kterém shrnu celý týden a mimo to se budu snažit psát další dva/tři články na libovolné témata, což se domyslí časem. Jediné, co mi zbývá, je doufat, že se to uchytí. 

A na konec vám představím onu slavnou Niggu, o které jste se mohli dozvědět již v minulých článcích. Nějakým zázrakem si zamilovala čtení natolik, že bez novin, časopisu nebo knihy v ruce ji prostě neuvidíte. A jakože jsem Tera, tak jsem si nemohla nedovolit něco nezaznamenat. Nigga a její lidové noviny. 


To by bylo pro dnešek vše. Užívejte si života a žijte blaze! 
Tak zase příští týden.





3 komentáře:

  1. Nigga a její lidové noviny zní jako nový příběh. :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. ten výkres ..ty dvě siluety.. nádhera !!

    OdpovědětVymazat