6/19/2013

Melounové Hody

Po nějakém tom dni - zdravíčko. 
Když shrnu školu, tak není ani o čem mluvit. Přibližně dneska se uzavřela drtivá většina známek v naší třídě.
Až na zsv, které se mi nepodařilo opravit na jedničku, jsem poměrně spokojená. 

Všichni nějak přežíváme. Můj pes se potuluje od jednoho rohu pokoje k druhému, a stejně jako my ostatní, se snaží vyhnout slunci. Až na mou mamku. Ta dokáže sedět na slunci hodiny, pak to dopadne tak, že je snad o tři odstíny tmavší. No koho by to nenaštvalo. 

V neděli jsme koupili téměř desetikilový meloun. Pořádali jsme takovou tu rádoby zahradní párty, následovala rádoby oslava narozenin, která se kapánek zvrhla.. což způsobilo mou nepřítomnost v pondělí ve škole. Ale zpátky k melounu. Dneska jsem si hrála. Tera, nůž.. Tera, nůž.. jo, to prostě nechceš.

Nakonec mé melounové hody dopadly dobře. :-)


Samozřejmě inspirováno pár fotkami, kterých je plný net. :-)


Bráchu mám v Praze od včerejška až do pátku, jel tam se svou milovanou 5.B. A díky dnešnímu pařáku, který se táhne snad už od včerejška, jsme se s rodiči vydali do nedávno otevřené nové hospůdky (tváří se spíše jako restaurace), kde jsme zakotvili až skoro do tři čtvrtě na jedenáct. Nikdy jsem si snad s rodiči nepopovídala tak jak právě dnes. Bylo to super.


Žijte blaze a zažeňte to vedro,
pac a pusu




11 komentářů:

  1. asi si idem nakrájať meloon :)

    OdpovědětVymazat
  2. mnamimnami, to vypadá báječně, hned bych si dala <333 :D

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, dala bych si banán! a z toho zsv si nic nedělej ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomíná moji mámu,ta je schopná na sluníčku sedět celý den a pak je jako černoch :))) A s těmi melouny jsi mi udělala chutě:)

    OdpovědětVymazat
  5. mě děsně chutná, když se rozpíchá a nalije se do něj vodka!:D

    OdpovědětVymazat
  6. ta srdíčka jsou rozkošná, to bych neodolala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Melounový srdíčka, boží.) Já nedávno objevila cukrový srdíčka, co jedna americká firma dováží z Japonska. Taky boží.)

    OdpovědětVymazat
  9. ty srdíčka z melounu jsou krásný:) hned bych si dala!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat