6/15/2013

mnoho povyku pro nic.


Jak jsem slibovala a slib také dodržela, 
zpracovala jsem video/klip, který se měl dostat do éteru teprve příští týden, jenže byl čas a nálada, takže se to všechno urychlilo a voile! Je to na světě.

Nebudu to dál natahovat. Je to video, které zahrnuje naše první dva roky na gymnáziu. Jak píšu v popisku, z počátku jsem žádné takové shrnutí všeho do jednoho neplánovala, ale nakonec jsem nesmírně šťastná, že jsem s točením nepřestala, i když nevím, co mně k tomu vůbec vedlo. 

Práce nad videem zabrala pouhé 4 hodiny (musím dodat, že trvá 5 minut a 20 sekund), což je oproti prvnímu videu, které můžete vidět v jednom ze starších článků docela rozdíl. 

A tady můžete zhlédnout výsledek: 


Doufám, že se líbilo. :-)


2 komentáře:

  1. ten začátek toho klipu je dost dobrej :D do tý hudby to geniálně vychází ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné video, takhle člověk aspoň pozná, jak to na tom gymplu chodí :)

    OdpovědětVymazat