6/01/2013

Roh bez rohu.

- Typický krátký informační článek - 

Ještě před pár sekundami jsem chtěla napsat, že začnu to "znovuobrození" teprve za měsíc, kdy budou prázdniny, čas a všechno se nebude točit jen kolem školy. Jenže vždycky je tady nějaké ale. Společně s mým kliknutím na tu podivuhodnou oranžovou ikonku, díky které píšu tenhle článek, jsem zjistila, že to na mně zase přišlo. Vypadá to, že se zase vrátím, dejme tomu, že se už stalo. Národy.. plačte. 

Omlouvat se nebudu, protože jsem to prostě potřebovala. Byla jsem v tom blogerském sedle téměř dva roky (když odečtu pár dnů a dvouměsíční pauzu minulé léto). Jasně, že tenhle blog se moc nepočítá, protože moje aktivita tady byla přímo trestuhodná, ale co už, budeme se s tím muset smířit. :)

Mazat články nebudu, nemá to smysl, protože číst ty staré články je na tom to nejlepší. To jak často a kdy budu články přidávat sem raději nepíšu, protože to prostě nedodržím. Ale pokusím se napravit, za zkoušku nic nedám.


2 komentáře:

  1. Doufám, že se do toho obuješ, protože mě tvé články vždy pobavily. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teraaaa, ty džacko! :D

    OdpovědětVymazat