9/14/2013

:back in time:

Jak jsem řekla, tak jsem i udělala a jsem zase zpátky, 

takže... abych začala tak nějak rozumně. Vzhledem k tomu, že mám v plánu kupovat ono nové tidlítko na focení, je pro mně hlavním aktuálním tématem právě foťák a vše ohledně něho. Mrzí mně, že hodně lidí si myslí, že jim stačí dobrý foťák (za což se teď považuje převážně už jen zrcadlovka) k tomu, aby z nich byl profesionál, co se týče focení. Nechci, aby si najednou všichni čtenáři mysleli, že se cítím povýšeně, že takové lidi odsuzuju nebo něco v tom smyslu. Jen si stojím za tím, že člověk k tomu, aby byl aspoň trošku dobrý (a nemusel se nazývat začátečník..) potřebuje čas, trpělivost, praxi a zase čas. 

Neee, beztak zas působím jako člověk, který si myslí, že všechno ví, to nechci. To opravdu ne. Navíc by to nebyla pravda ani kdybych sebevíc chtěla (smích). Jen jsem si všimla, že hodně blogerek si koupí zrcadlovku, začne všechno fotit a pár dní nato (jestli to neudělala ještě téhož dne, co ji dostane) si vytvoří fanpage na facebooku, kde přidává své fotky, což mi přijde směšné. A teď mně můžete ukamenovat, protože za tímhle si prostě budu stát. :-)

Já sama o sobě nebudu tvrdit, že dobře fotím, dokud mi to neřekne někdo, kdo v tom oboru pracuje, nebo se mu věnuje hodně (moc moc moc moc) dlouho. Myslím, že ani tehdy bych tomu nevěřila. :-D

Ale je čas najet na jiné téma. Opravdu mám ráda svoje rodiče. Když vám rodiče něco zakazují, tak to většinou chcete ještě víc (což není můj případ). Pak jsou rodiče, kteří vám v mnoha věcech dají volnou ruku, což je už víc můj případ.
A pak jsou rodiče, kteří vás pomalu tlačí k tomu, abyste dělali věci, které ostatním rodiče většinou zakazují, to jsou už určitě ti moji. :-D

Moje rodina se nemůže smířit s tím, že mi nechutná slivovice ani pivo a stejně mně pořád přesvědčují, abych to svinstvo (áno, mé oblíbené slovo) pila. Podle otce mám prý malá prsa, tak mi přikázal pít pivo. Pak následovala hádka, já že nechci být nějaká Pamela a že mi pivo nechutná a zbytek ani nezmiňuju (smích). Víno je pro nás jako voda, ani bych se nedivila, kdyby jsme měli předky na Moravě. :-D Hodně lidí nechápe, jak mi tohle můžou dovolit. Většinou rodiče zakazují potomkům pít, jenže zakázané ovoce chutná nejlíp, že ano. Já nemám zapotřebí pít někde po rozích se strachem, že mně někdo uvidí, protože vím, kolik si můžu dovolit a vím, že můžu. :-)


To by bylo pro dnešek už určitě všechno, tak se mějte fajn a užívejte víkend. ;-)









Žádné komentáře:

Okomentovat