9/22/2013

:experience:


Čau čau, 

znáte ten pocit, když se máte učit a raději byste uklidili celý dům. Jó, kde jsou ty časy, kdy se na učivo stačilo podívat před hodinou a všechno jsem uměla, hmm. Zlatá základka, to byly časy. Tři roky jsou celkem krátká doba, ale zdá se mi, jako by to bylo tak před deseti lety. 

Znáte Lorde - Royals? Ne? Teď už ano. 
Nejlepší a nejchytlavější song ever. 


Dneska opět trochu kritiky. Projíždím si takhle fejsbuček a co to nevidím... fotka holky (byla pěkná, to se musí nechat), ale popisek neměl nic společného s fotkou, šlo o citát a navíc napsaný anglicky (a nečekaně špatně). Kdyby se jednalo o chybu, která se dá přehlédnout, tak nic neříkám, ale šlo poznat, že dotyčná vložila text do google překladače a popisek byl na světě, takže věta pomalu nedávala ani smysl. V tomhle prostě nevidím logiku, takže mně omluvte, ale já se v tomhle ohledu už asi nezměním. :-)

A co se týče učení, tak jsem zvědavá, kdy na něho přijde řada, protože za mnou zrovna přišel táta, že jedem do Sféry vyklidit výlohy a proluftovat peněženky, hmm. Takovéhle pokušení na mně může sesílat v neděli odpoledne snad jen Raszková s jejími testy. To se pak bude pěkně spát, když se tady bude někdo učit do noci zemák, že Libuško. Na tomhle budu muset ještě zapracovat. Puf! 

Tak se tady mějte a užívejte zbytek víkendu!







Žádné komentáře:

Okomentovat