9/03/2013

I don't care, I love it.


Who's back ? 


No zdravím, zdravím. Zas to je tady. Jeden z dalších návratu. Přemýšlela jsem, jestli se sem ještě vracet a psát, když jsem schopná vás zase zradit mou již nečekaně častou neaktivitou, ale přece jen mně dnes nevědomky pobídla Laura k tomu, abych sem zas něco napsala. 

Další rádoby deník z života opět na scéně, hurray

Měla jsem v plánu napsat nějaký hodnědávajícísmysl článek, jenže mi přišel balík knih do školy, které jsem si objednala. A co to nevidím! Bublinková fólie.. hádejte kdo měl přednost (knihy to rozhodně nebyly :3).

Ale abych nebyla tajnůstkář, tak něco málo k prázdninám.

Brigádička, něco málo slunění, vodička.. znáte to. Slučák s mými gympláčky, počítaček a tak dále, a tak dále... což mi připomíná, že bych mohla zpracovat mých 124 videí ze slučáku, který byl ve skutečnosti rozlučák, jenže osoba, s níž jsme se chtěli rozloučit.. se nakonec nedostavila, takže slučák (smích). 

Většina ví, že hraju metin. Někteří to berou jako stupidní hru, já jsem právě tam potkala za poslední půl rok úžasnou partu lidí, se kterýma jsme se shodli na tom, že je to spíše seznamka (double smích).

Uvidíme, jak na tom teď bude moje aktivita. Možná se stane zázrak :O




Žádné komentáře:

Okomentovat