9/20/2013

:Nowinář:

Čau čau, 

nějakým zázrakem jsem se (konečně) donutila po dvou měsících udělat video z chaty, kde jsme s třídou organizovali přespávačku. Když řeknu, že to bylo fakt boží, tak nepřeháním. Byl sotva večer a už jsme se domlouvali na další (ještě téhož měsíce, která bohužel nevyšla).

Nakonec se z toho stane možná zvyk, protože na příští léto jsem už domluvená s lidmi ze třídy a bude opáčko + další přespávačka s holkami ze základky. Tohle točení lidí mně vážně baví (je to už můj koníček :3).

Do videa se sice nevlezly záběry z noci, ale to je jen dobře. Oni mně sice za neustále točení a focení nemají moc v lásce, ale já vím, že mi jednou poděkují za to, že díky mně mají vzpomínky na střední, i když si to teď vůbec nepřipouští (smích). 

A nakonec slíbené video!



Jak jsem slíbila, budu sem psát častěji. :-)
Tak zase příště, čauko




Žádné komentáře:

Okomentovat