9/14/2013

:sféra:


Čau čau, 

po přiměřeně krátké pauze jsem opět zpátky, zcela dobrovolně a plná dobré nálady. Myslím, že blogování není ještě konec (opět v sedle, že Niggečko), nejspíš můžu upřímně říct, že jsem zase zpátky, ale abych to nezakřikla - je na čase to tady trochu oživit, ale větší bům čekejte spíše na přelomu října/listopadu. :-)

Za posledních.. počkat, sama nevím - jdu to zjistit. Ó ano, za poslední čtyři měsíce jsem nadobro odebrala sledování blogů a psaní na blog z mých aktivit, za což se celkem stydím, protože to není milé a já tím pádem mám co dohánět. 

Ale jak už jsem řekla, je na čase oprášit staré dobré věty, které jsou tak komerční, že je až škoda je sem nedat - časy se měni! Většině jsem se už svěřila (ó ano, pochlubila, chcete-li), že si zanedlouho pořídím nový foťák. Měl být už loni, jenže tehdy jsem měla na výběr (nový počítač a nebo zrcadlovka), tak pochopitelně, že jsem zvolila tu dražší verzi, nejsem přeci blbá. O:-)

Jenže teď nastal ten čas rozbít prasátko a sebrat všechny úspory (které byly, jsou a budou na bodě mrazu, co si budem vykládat, jsem Tera, čili člověk pozbaven schopností šetřit) a spojit síly s vyšší mocností (čti brácha), takže vualá. Moje třída, která mně už teď nemá příliš v lásce za mé neustálé focení/natáčení mně bude nesnášet ještě víc, ale to nefaďý.
S tím si nějak poradíme. ;-D

Mám náladu napsat nějakou slohovečku, doufám, že odpustíte. Naprosto jsem se zamilovala do třech písniček, které jsem hned po prvním poslechu odepsala, ale po ne-příliš-dlouhém čase jsem si k nim našla cestu a teď není dne, kdy by mi nedělaly společnost. První z nich je Roar od Katy Perry, což předpokládám, že všichni znáte, ať už z youtube a nebo z rádií. Druhou je Rock N Roll od Avril Lavigne (což je zpěvačka, která mně nikdy předtím nijak neoslnila). Nacházím si překvapivě cestu i k Miley Cyrus, kterou jsem upřímně neměla ráda už od samotného začátku. Předpokládám, že většina z vás viděla nový klip Wrecking ball, který je sice originální, ale přiznávám, že vícekrát jak jednou nemám potřebu se na něj dívat, zato písnička mi zůstala v hlavě a veřejně se přiznávám, že je poslouchatelná a líbí se mi. Místo hannah-montana-mánie mně totiž v dětství zasáhla high-school-musical-mánie, takže... asi tak. :-D

Fuuu, už jsem vyšla a ze cviku a moje slohovky už nejsou co bývaly. :-D

Místo toho, abych pokračovala v psaní si mně opovážil vyrušit bratránek, který je o třídu níže a zeptal se, jestli bych mu nemohla přinést sešit z loňska z biologie (obal je jak po zmrtvýchvstání, ale psala jsem do něj nejlíp, jak jsem jen mohla, takže by to šlo), jenže jsem nevěděla, kde ho mám, tak jsem obrátila pokoj vzhůru nohama a kdyby sem teď vešla matka (což je pes na uklízení), tak vyhlašuje nejvyšší stav ohrožení, takže to teď asi ukončím a půjdu uklízet, jak já zbožňuju svůj život. :-D

Ozvu se ještě pravděpodobně zítra. Do té doby se pokusím, aby článek nebyl tak jednolitý, dlouhý a bez obrázků. Porušuju všechno, co jsem se snažila celou dobu napravit, mor na mně (smích). 

Pokud nebudu zaneprázdněná hraním a skajpováním, tak se ještě ozvu. Možná hodím stav na neviditelný..
To zní jako plán, tak zas příště. 






2 komentáře:

  1. Už jsem si ověřila že na fotce ze zrcadlovky vypadá každý líp než na fotce z obyč. foťáku/mobilu, takže se klidně stanu dobrovolnou obětí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Možná se zrcadlovky vyrábějí z jednorožce, tím pádem bych se ani nedivila, kdyby měly nějakou tu mocnou power. Každopádně se už i Ted hlásil, abych mu pak udělala profilovku, což beru za úspěch, že se lidi chtějí dobrovolně fotit. :O :-D

    OdpovědětVymazat