9/25/2013

:středa:


Hm.

Dneska pěkně od sedmi do sedmi venku, typická středa. Miluju středy. Klasicky přijdu domů, můj odvoz (čti nejhodnější maminečka) přijel později než měl, klasicky. Po příchodu domů pravidelně zapnout skype (u mně víc jak zákon). A od toho se odvíjí, co budu po zbytek večera dělat. Dneskaaaa nic. 

A vzhledem k tomu, že jsem historicky dokončila snad teprve druhý výkres ve výtvarce, díky které chodím tak božsky pozdě domů, podělím se s vámi o něj, to bych přece nebyla já. ;-)


Kreslili jsme kámen (který můžete vidět nad výkresem, akorát v původní velikosti). Já vím, že to nezní skromně (dámy a páni prominou), ale za ten rok jsem nečekala takový pokrok. 


Chtěla jsem toho napsat víc, ale nedokážu se soustředit, když s někým volám, takže to odložím na zítřek.
Takžeee se mějte a žijte blaze!









Žádné komentáře:

Okomentovat