9/21/2013

:topka:


Teď už málokdo ví, že zbožňuju seriály. Napadlo mně, že vám mohu představit pár z nich, které sleduji.



Název sice klame, ale nenechme se zmást. Není to nějaká srdcovka, jak o sobě název vypovídá. Je to super seriál, ale jestliže se na něj díváte na Smíchově (předevčírem jsem zjistila, že to tam hraje), tak vám osobně doporučuji přestat, než bude pozdě. Ten dabing je horší než polský dabing Ramba. A navíc to pojmenovali "dvě socky". Kdo se zdravým rozumem by se dobrovolně díval na něco, co přeložili takhle? Takže asi tak. Pokud máte tu možnost, dejte přednost titulkám. Je to opravdu lepší. A zároveň se těšte na Olega (!). 




Pokud máte rádi seriály s trochou napětí, ve kterých se objevují vlkodlaci a sem tam i nějaká succuba, a nepotrpíte si na komerčních dílech typu Twilight nebo The vampire diaries (což sice zbožňuju, ale jsem o sérii pozadu, protože se na to dívají všichni a to já prostě nemusím), tak vám tento seriál silně doporučuju. Já tenhle seriál zbožňuju, netrpělivě čekám na nové díly. Není to jen čistě drama nebo thriler, je to z velké části i komedie, protože se u toho pořád směju. A pokud čekáte, že se tam objeví love story jak v TVD a sáze, tak vás zklamu, v tomhle ohledu je tento seriál originální, love story tam je, ale už né žádný milostný trojúhelník (chvilkově sice je, i když.. sama nevím jak to nazvat). Můžu být jen vděčná, že zatím Novu nenapadlo onen seriál nadabovat a pouštět ho u nás, to by byla moje smrt (další v pořadí). 




Myslím, že většina zná tento seriál z MTV. Když přimhouřím oko, tak myslím, že ani dabing není zas tak kriticky špatný a překlad názvu doslovný, takže si v podstatě nemám na co stěžovat. Ale i přesto se na to dívám v anglickém originále, tomu se prostě nic nevyrovná. Jedná se o seriál, který autor naprosto vystihl a je jasné, že přitáhne skoro každou holku. Je to klasicky o holce, která na škole nepatří mezi top a přesto si žije tak, že by ji to mohl leckdo závidět. Tenhle seriál je chytlavý, takže ho hodně doporučuju. 




Tyhle tři seriály sleduju pravidelně, když je co sledovat. Většina měla přes prázdniny totiž pauzu. Pokud znáte nějaký zajímavý seriál, jsem jedno ucho. :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat