10/09/2013

:cheeez:


Dneska den jak z pohádky! 

Škola pěkně na nic, co si budem povídat. Moje čeština šla z kopce jak ceny na burze, takže fuu. Ale to nefadí, protože jsem se smířila s tím, že Wišča není vhodný učitel na učení, a tak nemám ani důvod snahy. 

Ale ráno cestou do školy si tak jdu s Lůcou a co to nevidím... Žikovič. Zlé znamení. Když po ránu potkáte právě jeho, tak už je pozdě jít pro lopatu, to se už můžete složit a čekat, že vás při nejlepším něco přejede. Po pár minutách potkáme Davida, další kluk ze základky. To je už znamení, něco se chystá. 

Po škole si tak jdu s Marťou a Kyzkem, kterého jsme po cestě nabrali a co to nevidím. Po chvíli potkám Teda s Fadem, což je téměř jak třídní sraz a pomáhám jim v hledání jisté adresy. Pak už nemá cenu jít k bábi, protože mi výtvarka začínala za chvíli. Tak jsem to vzala přes Tesco a nakoupila bebéčka dobré ráno, abychom měli co chrupat při kreslení. Pak si jdu na zastávku a koho to nevidím. Géňa s Luckou (její 20 letou dcerou), se kterýma jsem v sobotu pracovala. To byl osud. Protože zrovna dneska pro mně nejela mamka a byla jsem odsouzena na jízdu busem a já potkám zrovna je, to je prostě osud, nic jiného nepřipadá v úvahu! (smích)

Nikdo mi nenamluví, že to nebyl zvláštní den. Tolik lidí potkat v jeden den. Netuším proč ani jak, ale chci takových dnů víc (teda.. míň žikovičů a davidů a bude to cajk). 

Na výtvarce jsme museli malovat temperami. Nesnáším tempery, fakt je nemám ráda.
 Šenkus to ví a přesto mně mučila, ach jaj. :-D

Zrovna mluvím s fugym a dirtym na skajpu a všichni se díváme na film, so cool. Zítra místo školy kino a v pátek prý nejdu do školy, protože s našima jedem pryč, takže nevím. Těším se na sobotu, to je asi tak všechno, co teď můžu říct. :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat