10/01/2013

:Satellites:


Dneska mám fakt dobrou náladu.
Nezkazí mi ji ani fakt, že jsme psali z chemie (písemky se vedle Fredyho se Zabym píšou nejlíp, spolupráce musí být). Došla jsem k faktu, že Fredův smích by rozesmál i Wišču na pohřbu a s Niggou bojujeme za Vendryň, protože prosperita musí být! 

Našla jsem další úžasnou písničku.

Bráchova třída pořádá Projekt 6.B a.k.a bažantku, takže všichni z Třince a okolí se povinně naženou 25. října do Nýdečanky, because a little party never killed nobody...

Zrovna jsem si přepsala dvě A4 strany do bioly a hodlám si ji zopakovat kvůli testu, nejdřív si ale hodím džejmse do founu, aby bylo co poslouchat, když už je tak nepěkné počasí. Je mi taková zima, že si asi dám saunu, hodím čajík a pěkně filmek do postele.

Vážně jsem netušila, že se mi naskytne taková možnost mít dokonce dvě brigády (so cool),
 jenže na druhou stranu - soboty pěkně v prdeli. Ale co už, stejně bych to proseděla doma.
 Jen mně teď zabije vstávání na půl šestou a dojíždění do Ostravy.

Miluju skype, úplně nejvíc. Asi mu postavím pomník. A navíc tady máme pěkně říjen, to už tady někdo bude mít 16, hmm. Nelíbí se mi to číslo, nejraději bych ho přeskočila. Což mi připomíná, že se už dva týdny snažím naučit Nothing else matters na klavír, ale ještě jsem se na to ani nepodívala, nějak mně přešla chuť učit se těch sedm A4 (smích). Ale ne, pustím se do toho, aspoň bude na hudebce sranda, když to konečně zahrajem dohromady. :-)

To je pro dnešek asi vše, užívejte týdne




Žádné komentáře:

Okomentovat