10/29/2013

Šlo se partyovat.



Máme tady prázdniny a já jsem překvapivě doma. Měla jsem být na Bílé, ale včera byl svátek, tak z toho nic nebylo. A navíc jsem se dozvěděla, že tam budou potřebovat pomoc až těsně před předáním hotelu, takže pro mně sobotní brigádky nejspíš končí. To by mně ani tak neštvalo, ale slíbila jsem Peťovi, že v sobotu zajdem na lanovku, život je tak krutý (:-D).

Tohle jsme fotily někdy kolem půl jedné a je to asi jediná normální fotka.
(Lenka, Anička, já a Míša.)

Začnu pěkně po pořádku. V pátek byla škola, ale všichni nadšeně čekali na její konec, aby se mohli jít domů chystat na Bažantku (Projekt 6.B). Už jen proto, že mi je 6.B ze všech maturantů nejblíž, protože jsem byla na jejich tanečních a hodně z nich znám už šestým rokem, musela jsem tam jít. Nemluvě o tom, že tam mám bráchu, takže povinnost je povinnost (smích). Na obědě jsme překecali Měša a Zabyho, ať jdou taky, což bylo super, protože nakonec šlo z naší třídy strašně velké množství lidí, za což jsem byla pochválena. Like a boss. Přeskočím nudnou část příprav a vrhnu se hned na přesun z domu do Nýdečanky. Měla jsem jet busem, ale taťka mně chtěl zavést, jenže já si stála za tím, že pojedu s holkami vlakem (tvrdohlavost, ach ano), tak mně odvezl aspoň ke Slovanu a čekaly jsme na vlak.

Užily jsme si to parádně. Z počátku hrály jen metalové kapely, které měly celkem velký podíl na tom, že ještě teď nedoslýchám, ale nakonec se na scénu dostalo Nebe (s hodinovým zpožděním) a od 11 večer hrála už jen pořádná hudba. S holkami jsme začaly na pivu, ale přešly jsme pak na to naše Mojito.

A to víte, stojíme si tak uprostřed ve skupince holek na parketě mezi hordou lidí a přijde ke mně a k Aničce kluk, objeme nás kolem ramen, spustí "holky, pojďte s námi, máme vodku, rum, všechno. No nestyďte se, pojďte", pak upil Aničce pití, pochválil mi vlasy a jeho přátele ho od nás se smíchem odtrhli a my s Aničkou jen takový pohled na sebe. Pak přišla skupinka tří kluků z Těšína a jeden z nich spustil "Ahoj holky" a já odvětila "no nazdar" a už to opět jelo. Pokračoval "Znáte tady toho kluka?" a ukázal na kámoše, kterého držel pod ramenem a my, že ne. Pak dodal "Chcete vědět jak se jmenuje?". My už jen se smíchem kroutily hlavou, že ne a on i přesto řekl "Šimon". Taková dohazovačka. Pak odešli a po chvíli se zase vrátili, ale tentokrát představil toho druhého. "Čau holky, znáte tady Patrika?" a my se nezmohly na víc než smích. Pak se Patrik naklonil k Aničce (já jsem si myslela, že ji chce dát pusu), ale on ji něco šeptal. Řekl ji prý "mně se nemusíš bát" cute. Pak se otočil k Míši a řekl "tak todle je Patrik a ty mu dneska vyfajčíš", měli jste vidět její obličej. Při vzpomínkách na to brečím smíchy. Pak jsme šli pro další Mojito na balkón a uzřely jsme něco, co bychom raději nechtěly uzřít, to je tak asi všechno, co k tomu řeknu. Mezitím za námi přišel nějaký metalista a nahodil balící hlášku "holky, nemáte oheň?" a my jen "ne". On "jakto?" a začaly lítat argumenty. Já "Nekouříme" a on "jakto, že ne?" a Míša spustila "Není to zdravé, nemáme na to peníze a není nám to dovoleno" a mně už začínalo pučit ke smíchu. A on pak jen "holky, pití není zdravé, kouření není zdravé, sex je zdravý, ale občas musíme dělat i nezdravé věci". Myslím, že když viděl, že ho posíláme někam, tak to vzdal a postavil se vedle nás, protože jsme se mu pořád smály. Pak následovala část "hledáme Janu" a když se našla, tak pár holek jelo domů, tak jsem s Marťou a Klárou zamířila na parket, kde si to už dával Dj Tronic a to se teprve začalo rozjíždět (podle mně nejlepší část večera). Přišel za námi nějaký kluk a chtěl s námi tancovat, Marťa ho odmítla, ale mně to bylo celkem jedno, takže proč né. Pak jsem řekla něco Marti (kdybych věděla, co jsem řekla, tak bych byla ráda) a za ní pak přišel další kluk a tentokrát s ním šla tančit. Pak mně odtáhla Nikča s Kájou ze základky a lily do mně jégra a nějaké půlky a bráchovi spolužáci se jen smáli, když mně viděli, že si jdu něco koupit a převážně mi dávali přednost, takže jsem nemusela stát řadu, výhodička. Pak jsem se vrátila k Marti a Kláře a tančilo se. S tátou jsem byla domluvená, že pro mně ve dvě zajede do Nýdku, protože kdybych jela ve čtyři, což bylo původně v plánu, tak se prý nevyspím na brigádu, takže jsem dala na radu otcovu, nechala se vyzvednout, vyspinkala se dvě hoďky a vstávala pěkně do prácičky. Ale o té až někdy příště, protože tenhle článek je už dostatečně dlouhý. :-D 


Užívejte prázdnin a užívejte poslední teplé dny!






1 komentář:

  1. Bože, jak jsou ti chlapi neodbytní a hlavně tupí. :D:D Já měla podobné stavy s chlapama v sobotu a stačilo mi. :D
    MImochodem, po sta letech jsem tu a tentokrát s novým blogem. :D

    OdpovědětVymazat