11/18/2013

ach ty změny


Řekla jsem si, že když sem budu psát častěji, tak články možná nebudou tak dlouhé. Kdo ví, možná, že to bude mít právě opačný účinek, já jsem totiž schopná všeho. Poslední dobou se celkem měním, možná mně to i děsí, ale zatím tomu nechávám volný průběh.

Během posledního roku jsem si neskutečně znepřátelila čaj, ono to vážně jde. Stal se pro mně strašně komerční, jako většina věcí, které projdou mýma rukama. Všichni měli nutku fotit se s knihou a hrnkem čaje, nejlépe v nějakém hipsterském svetru pro efekt. A tohle já nemám zapotřebí - jak dělat, tak sledovat. Víte, já vždycky měla s něčím problém, to bych nebyla já. Mám moc velké požadavky, jak na lidi, tak na produkty, a proto se třeba nespokojím jen tak s čajem ze sáčku (snad víte, co tím myslím). Tím jsem se dostala k tomu, že jsem po dlouhé době změnila názor, zvolejme třikrát hurá. Když si teď dělám čaj, tak převážně vytáhnu krabičku, ze které si dávkuju ty rozdrcené bylinky (a všechno možné) do takové kovové kuličky, kterou pak hodím do dvoulitrového džbánku a nasávám. Teď už znáte můj čajový rituál, tak si můžete oddychnout a zemřít s pocitem blaha, no nejsem hodná? 

Další věc, ve které jsem se změnila, je pořádnost. Asi tak před dvěma týdny jsem měla takové to osvícení (jak já to slovo zbožňuju), ve které jsem se nad sebou prostě zamyslela. Sama, ve vaně, při svíčkách (ta chvíle si o to sama říkala). A tehdy jsem si uvědomila, že je na čase začít se sebou konečně něco dělat. Přepsala jsem si sešity a dokonce se začala i učit, sama od sebe. Ono je hodně důležité, abyste si to v hlavě pořádně srovnali, teda pokud vás taky štve vaše aktuální situace a chcete se sebou něco dělat. U mně to bylo celkem neplánované, ale o to jsem radši. Abych byla upřímná, vždycky mně štval můj přístup ke škole, flákala jsem to, jednodušeji to už říct nejde. Ale najednou mně jen tak napadlo, že se na to podívám a třeba si i uklidím pokoj (kdyby jen úklid, to byla předvánoční pranice) a strávila jsem nad tím snad čtyři hodiny a nakonec jsem byla naprosto nadšená a dokonce i pyšná, že jsem se k tomu konečně dokopala a udělala si pořádek - jak ve věcech, tak i v papírech (ve všem). 

Zase jsem se rozepsala. Dámy snad prominou, prostě mi to krátké psaní nejde. 
Tak já to pro dnešek zakončím, aby se neřeklo. Byla bych totiž schopná ještě pokračovat (smích).

Tak teda hodně štěstí do nového týdne, a taky hodně tepla! 







1 komentář:

  1. Jsi hodná, že jsi nám zveřejnila tajemství tvého čajování. :D A já se přiznám, budu hříšnice - mám ráda čaje ze sáčku! :D
    Pokračuj klidně dál i v dalším článku, my si to počtem rádi. :) Hlavně já ano! :D
    Co se takového osvícení týče - nikdy ho není dost! :D Jsem na tebe pyšná, holka, že se dáváš do kupy tak, jak si přeješ. ;) Ať jsou krůčky malé či velké, každá změna k lepšímu je supér.

    OdpovědětVymazat