11/04/2013

čupakabra


Je vidět, že dnešek (čti skvěličký den) končí, protože se mi toho zas sbírá víc na ty další pochmurné a černé dny, které by neměly ani nadejít. Přeložili mi z ničeho nic ze čtvrtku na zítřek nultou hodinu, takže si přivstanu, což už tak fajn není, má to jistou výhodu, že si ve čtvrtek déle pospím, ale to mně nezajímá, v úterý se prostě tak brzo nevstává, takhle to prostě nefunguje, mám v tom systém.

Jako by toho partyování nebylo málo, tak jdu v pátek na další bažantku, tentokrát od maturantů 6.A (pod názvem yolo). Doufám, že se tam s pár lidmi potkám, celkem se těšinkám. To jako fakt. Brácha mi udělá řidiče, takže jsem hned oznámila našim, že mám zajištěný odvoz. Tím pádem dvě mouchy jednou ranou, nemusím se starat o odvoz a oznámení rodičům, že v pátek nebudu doma mám z krku. Celkem se divím, že mi na to nic neřeknou. Už zase můžu děkovat za to, že jsem dcera svých rodičů. Díky, díky!

Vím, že jsem naivka a že budu později litovat. Všichni litují svá rozhodnutí o vlasech. Většina ví, že už od druháku básním o ombré, ale ještě jsem neměla 100% přesvědčení, že to je to pravé, ale když se tak zamyslím, nikdy jsem to přesvědčení neměla a později jsem byla převážně nadměrně spokojená. Tak se do toho asi fakt vrhnu. Bude srandička. 

Tak se mějte a užívejte bouřkovou noc, 
pěkný pondělní podvečer a ještě lepší úterý!



1 komentář:

  1. školy jsou hnusy ... stále se těšíme na změny, ale někdy je vymyslí takové, až je proklínáme. :D
    A ombré .... holka ... běž tam, kde ho opravdu umí, nedělej si ho doma. Vlasy se u toho prý tupírují a kdesi cosi. Mám spolužačku, co to má na hlavě a chce se mi z toho zvracet, protože to má od ombré míle daleko. :D

    OdpovědětVymazat