11/15/2013

kakva moma


Jo, baví mně dávat tyhle nesrozumitelné a postrádající smysl nadpisy, fakt že jo.

Jen tak mezi námi vás zdravím, aby se neřeklo. Pokud tohle už čteš, tak věz, že mám z tebe dobrý pocit, protože někde se začít prostě musí. Řekla jsem, že napíšu v pondělí, ale ono když řeknu přesně, kdy napíšu, tak ten den prostě nenapíšu, logicky a stručně. Ale přišla jsem na to až teď, takže mi to určitě prominete. ;-)

Co se stalo za tenhle týden, no stalo se toho moc. Celý týden (krom středy) jsem strávila se školním sborem nacvičováním v aule na školní akademii (60. výročí školy) a na dnešní vystoupení v kostele. Zároveň jsme vystupovaly před celou školou v aule, takže trošku srandička. Myslím, že se to obešlo bez stresu, i když jsme s holkami musely zpívat sólo, ale jisté komplikace tam byly, třeba přesouvání z poslední řady úplně do předu, to není dobrý nápad.

Ve sborku je nás 38 lidí, což je celkem slušné číslo, a to tam nejsme samotné holky, bacha na to. Dneska jsme se ráno rozezpívávali v hudebně a posadil se vedle nás jeden nejmenovaný sólista Radek. Byla to téměř hodinová zkouška a přísahám, že jsem odcházela z hodiny se slzami v očích. Ze smíchu, samozřejmě. No strašná hérečka to je, umí pobavit. A to nemluvím o tom, že má hlas jako zvon. Vlastně jsem celkově ráda za to, že mi dal sbor možnost poznat nové lidi a nebo navázat kontakt s lidmi, se kterýma jsem ho ztratila. No každopádně sranda nehorázná. Když nepočítám bolest nohou z celkem vysokých podpatků, vyzpívané hlasivky a promrzlé kosti, tak jo, bylo to fajn. Těším se na příště! 

Ale je pravda, že nás tam je moc v tom sborku, nedokážu si představit, že by přišel ještě někdo, museli bychom tvořit další řadu nebo tak, a to nepřipadá v úvahu. Jedině teda, že by přišli nějací kluci, aby posílili třetí hlas, ale toho se asi nemusíme obávat. 

Ale teď si dám krátkou sprchu, saunu a pak dlouhou vanu při svíčkách, takžee to vidím tak na dvě hodiny v koupelně. Není lepšího odpočinku po tak náročném dni, heh. No, v tom případě se jde relaxovat a trochu zahřát ty promrzlé kosti. V těch kostelech by mohli topit, fakt že jo.  



Žádné komentáře:

Okomentovat