11/19/2013

neschopnost


Tak mně tady zase máte. Dnešek začal slibně, ale průběh byl přímo katastrofální. Na laborkách se jistému spolužákovi podařilo dovést naší učitelku chemie do jistého stavu, kdy zuřila a křičela, jako by ji čerstvě přivezli z planety opic. A aby toho nebylo málo, oznámila, že si pátou hodinu napíšeme z chemie. Na těláku jsme naladily na zumbu a hodinu na to nás čekala ona písemka z chemy. Jenže to bychom nebyli my, kdybychom neměli ještě nějaký ten průšvih. U Markét se v testovém sešitě našel tahák a ona tvrdí, že není její (což ji překvapivě všichni věříme), jenže teď je otázkou: či pak je? Černá dneska bude procházet sešity s naší kočičkou (čti třídní) a dopátrají se toho darebáka, který je majitelem. Všichni sázíme na jednu osobu, jenže herecké výkony jsou hold herecké výkony. Pro mou dnešní smůlu jsem si koupila propisku a dvě hodiny na to ji ztratila, jsem to ale šikovná. Když už si tak vylévám to srdce od mých dnešních neúspěchů, tak musím zmínit fakt, že jsem si zapomněla ve skřínce sešit na špáninu, nikdy ho tam nedávám, takže nevím, které temné mocnosti ho tam přenesly. 

Udělala jsem si nečekaně další džbánek čaje. Ale má to háček, nevzala jsem si do pokoje hrnek, takže přemýšlím, jak do sebe ten čaj dostat bez hrníčku. Moje smysly zatím neobjevily žádnou přijatelnou možnost, takže si pro něj přece jen skočím. Hned jsem o něco spokojenější.

Už chci mít ty problémy s chybějící látkou z hlavy, jenže ne, prostě to nejde. Zatím jsem si nestihla obnovit všechny sešity, tím pádem ty zápisy pořád ještě nemám, tím pádem se nemám z čeho učit, i když chci. Ne, že by mně to štvalo, ono mně to sere. Píšem zítra ze zemáku a já dodatečně i z hudebky, ale učím se tady biolu, protože zápisy do zemáku mi budou teprve doručeny a hudebku nemůžu sehnat. I kdybych mohla, tak to nezatáhnu, protože prostě nechci. Dokonce ani do bioly nemám všechny zápisy, tentokrát kvůli zkouškám na akademii, je to strašný, fakt.. a moc.

Přežiju tenhle týden - přežiju všechno.

Konečně jsem začala naplno využívat diář, není nic lepšího. Nikdy nevěřím mobilu na 100%, potřebuju to mít černé na bílém, takový oldskůl, řekla bych (jako skoro ve všem), takže je mi posledně diář velkou nápomocí. Moje paměť totiž už není co bývala, vlastně na tom nebyla nikdy moc dobře.

Tak já teda mizím, mějte se fajn (nebo aspoň líp, než já). :-)


1 komentář:

  1. Zatím je to z každého jedna známka a později si vše opravíš, ty máš narozdíl ode mě ještě čas, tak si to opakuj :D ... Já mám 2 týdny v prosinci, 2 týdny v lednu, pak konec pololetí a maturuju, takže si ještě pískej, holka a hlavu vzhůru. :D

    OdpovědětVymazat