11/09/2013

Šlo se yolovat


Zdravím, zdravím.

Jak jsem slíbila, tak jsem i učinila a šla jsem včera na poslední letošní bažantku našeho gymnázia, pořádanou třídou maturantů 6.A. Byl to super zážitek, ale možná mi odrobinu víc vyhovovala ta předešlá, hned vám řeknu proč. Každá měla své mínusy a plusy. Na téhle neměli stánek s drinky typu mojito, lil se pouze tvrdý alkohol, kterému většina slečen moc nedává přednost ve velké míře, i když, i takové by se našly. Takže jsem to částečně přenechávala na kofolce. Ale na druhou stranu měli i druhý stage, takže když jsme si chtěly zapařit v šeru (čehož jsme často využívaly), tak jsem se navrhli do menší místnosti plné lidí, světel, tmy a hlavně trávy. Přísahám, že jsem za celý večer necítila normální kouř cigarety, všude se jen hulilo. Mně by to ani tak nevadilo, kdybych pak nepřišla domů s trapným pocitem, že si o mně budou myslet, že jsem snad hulila i já. Ale zpátky k tématu, ona místnost s DJ na předešlé chyběla, a na téhle jsem si ji hodně oblíbila, takže za to chválím. Kolem půlnoci se objevil na hlavní stejdži DJ Lumix, ale to já zrovna prožívala chvilové naštvání, protože mi holky ze třídy řekly, že tam budou max. do půl jedné (taky, že byly, ale jisté dvě slečny tam byly i dýl) a některé tam byly třeba i dýl (jak říkám), takže já blbá si domluvila odvoz na půl jednou, tak jsem hold jela domů o půl jedné. Domů jsem dojela asi ve čtvrt na dvě, dala jsem si sprchu, ale nevím, kdo na mně seslal za trest tu náhlou energii, že jsem nemohla usnout, tak jsem si chvíli psala s kámošem, až byly najednou tři a já si řekla, že bych jakože už mohla zkusit druhý pokus usnout. A povedlo se. :-)

Zajímalo by mně, proč se přes týden do školy nemůžu nalíčit a učesat tak, jak se mi to daří vždycky o víkendu. Už podruhé jsem byla strašně spokojená s mou snad hodinovou práci, když teda počítám i sprchu. A jen tak pro zajímavost, ať víte, jak zas po tom půl roce, jak vypadám, což (smích).



Nevím, co to se mnou je, ale vstala jsem v pět, protože se mi nechtělo spát, nasnídala se, sledovala nějakou telenovelu a v osm jsem lehla jak zbitý pes a ležela až do půl dvanácté, snědla oběd a teď jsem tady a užívám soboty. Je tam moc áček, navíc pravděpodobně gramaticky špatně, ale who cares, když náš wišča neumí učit (hehe).

Dnešek vidím následovně. Kašlu na Loutnu, nechce se mi absolutně v tomhle počasí do města, dokonce mi je škoda těch rajčat na Chodura, hodím je po něm někdy jindy. Je tam tak hnusně, že mi je až líto venčit psa, natož abych tam šla dobrovolně, když tam leje jak z konve. 

Ale zpátky k plánům! Mám nehoráznou chuť psát a číst, takže si přepíšu sešit do fyzy (protože to, co mám, je bída, bída, bída). Pak se pokusím přečíst aspoň polovinu knihy půjčenou od Niggy, která je původně myslím půjčena od Moni, která je původně z knihovny, tak doufejme, že to během neděle dočtu, protože začátek se zdá být hodně zajímavý, taková typická kniha pro mně, řekla bych. Viděla jsem pár fotek ze zákulisí točení Glee a dostala jsem chuť podívat na se na to úplně od začátku, protože stejně nevím, kde jsem skončila. Tak, tohle jsou moje plány na dnešek a část zítřka (s tou knihou), jinak asi už nevím, co bych vám měla dál říct. :-)

Tak já se ještě ozvu, vidím to na pondělí, čusík. ;-)




4 komentáře:

  1. Teraaaa Glee od začátku je prostě nejlepší! Hlavně když se díváš na ten 1. díl,kde na konci zpívá ten Finn s Rachel Don't stop believing! u toho jsem brečela,když jsem se na to asi před měsícem dívala :D Mimochodem včera to bylo boží ^^ jo a kdo tam zůstával dýl ? o.O

    OdpovědětVymazat
  2. Marťa s tou její kámoškou, Luckou, nebo jak se jmenovala :-DD, byly tam až do dvou nebo tak. Dívám se na to a brečím, brečím.. pak mi došly kapesníky, tak jsem si donesla další a brečím dál. Ano! Bylo to boží, už se těším na další. :3

    OdpovědětVymazat
  3. lol ty máš moje JMM? ani nevím -.- pohni si s tím prosím, chci to vrátit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že sis to užila... A s tou trávou ... kdo ví, třeba jsi něco vdechla, pasivní hulení je horší, mám to zažité. :D:D Aktivně se nezúčastňuji. :D
    Co se týče takových plánů, jako je čtení atd., jsme na tom podobně. Ale vždy mi to posere škola! :D

    OdpovědětVymazat