12/23/2013

in da haus


Myslím, že nejsem jediná, která by o Vánocích čekala sníh a místo toho se dočkala nanejvýš jara. Slyšela jsem, že má být až 15°C, to si vyloženě říká o nějakou chlapáckou rýmičku. Když si odmyslíme smog, holé stromy, bláto a zaschlou trávu, nahradíme je palmami, promenádou a mořem, tak z toho máme hotovou Ameriku, a to chceš. Dobře, ale buďme realisté. Možná se ještě pár let nedočkáme pravých českých Vánoc se sněhovými závějemi, teplotami pod nulou a lyžováním na (ne)umělém sněhu, ale pořád můžeme být rádi za to, že to není ještě horší, protože přece jen i to je možné. 

Poslední týden jsem prožila nadmíru spokojeně. Rodiče mi dělají strašně velkou radost a přitom si to (přiznávám) ani nezasloužím. Krom toho mi přišel balíček a pohled od babičky a dědy ze San Francisca, což mně nadmíru potěšilo, protože jsem to nečekala. Asi jsem se ještě nepochlubila tím, že mám další sestřenici, že? No, tak tedy - má čtyři měsíce a jmenuje se Anna Milada. Strejda se s přítelkyní shodl na tom, že ji dají české jméno, takže vualá.

Buď včera a nebo předevčírem jsme zdobili stromek, nejsem si tím totiž jistá. Stromek zdobila mamka, jenže když jsem viděla, co s ním provedla, tak jsem zvolala akci - zachraňte stromek - a pustila se do práce. Možná trochu přeháním, ale byl jednoduše přeplácaný a já si vyloženě libuju v jednoduchosti, takže jsem z něj strhla veškeré nadbytečné ozdoby a finální verze byla na světě. 




Letos (asi poprvé v životě) budeme slavit Vánoce v nejužším kruhu, to znamená; já, brácha a rodiče. Vždycky nás bylo přinejmenším deset, protože babička zastává staré zvyky, že by rodina měla držet při sobě, zvláště o Vánocích. Je to pěkné, ale občas to chce změnu, znáte to. Já se o tohle doprošovala poslední tři roky, a vida, bylo mně vyslyšeno. Ne, že bych rodinu neměla ráda, to né, jen jsem chtěla trochu toho soukromí. Vůbec nepoukazuju na fakt, že zbude více jídla pro nás, jak bych jen mohla (hehehe). 

A co se týče dárků, vím o všech. Mamka se snažila utajit některé z nich přede mnou, ale vzhledem k tomu, že ji znám, tak mi ještě ten den, co je koupila, vyslepičila, co koupila. Jak chytré. Předpokládám, že budu úplně stejná. U nás platí jedno velké pravidlo, my s mamkou víme, co se nám líbí, ale když dojde na kupování oblečení, tak ruce pryč. Ona je totiž schopná najít v obchodě jediný kousek, co se mi nelíbí a říct, že se mi určitě bude líbit a koupit mi ho. Na to má vážně talent. Ale já ji to nevyčítám, mám ji ráda takovou jaká je a bez těchhle vad  by to prostě nebyla ona. Možná je to věkem, že jsem se s tím už smířila, ale proč chtít od ostatních, ať jsou dokonalí, když takoví sami nejsme. :-)

Zítra pravděpodobně napíšu článek, ve kterém se trochu zmíním o novém nikonku, abyste trochu poznali tu hračičku, která vám tady bude poskytovat fotky, což. To zní jako plán, takže domluveno.




4 komentáře:

  1. No né, jaký mírumilovný článek. :D
    Sníh bych taky brala, ale byl tu loni a za to jsem vděčná.
    Jinak my máme stromeček každoročně přelácaný a barevný a líbí se mi to. I když i ten váš vypadá nádherně. :))
    A co se rodiny týče, tak 24. jsme jen doma v kruhu každodenním - brácha, já a naši. :D A až na druhý den se jde k babičce rozbalovat další dárky. Na třetí se jde k další ... :D
    Šťastné a Veselé. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevadí mi, že není sníh, ale na druhou stranu je zase fakt, že Vánoce beze sněhu nejsou opravdové Vánoce. Ach jo, ale když já ten sníh tak nemám ráda. Z okna se mi strašně líbí, ale když jdu ven, například se psem, tak ho ráda nemám, protože vím, že stejně tak jako tak skončím ve sněhu a úplně bílá :D A potom je mi zase doma přinejmenším dvě hodiny zima a nic nepomáhá až na horkou sprchu.
    Stromeček je krásný. Mi máme umělý - pes by ho zničil. A taky ho zdobíme až den před před Vánoci, jinak by ho sežral. Ale chtěla by jsem zase opravdoví stromek, aby to krásně provonělo v bytě a tak.
    A také slavíme v kruhu rodiny. K babičce a tak jezdíme až na svátky. Děsilo by mě to už jen jak to tu popisuješ. No tak Šťastné a Veselé! :)

    www.livencorbet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krááásny stromček, neviem sa vynadívať !! :-)

    A pozývam ťa na VIANOČNÁ GIVEAWAY

    ...

    OdpovědětVymazat