12/01/2013

options


Neustále mám hlavu plnou vysoké, ale rozpitvávat to nebudu, tentokrát ne. Po dlouhodobé diskuzi s taťkou, který tomu jako stavař a hlava rodiny nejvíce rozumí, jsme dospěli k velmi nečekané shodě, a já už tedy vím, kam chci jít, takže mám přibližně dva roky na přípravu, a už teď je pozdě!

Párkrát jsem už psala, že se chci zapojit do hodně projektů a postupně se zdokonalovat. Jak už jsem někdy zmiňovala, chci pokročit v šití na šicím stroji, naučím se háčkovat, zdokonalím se v kreslení, začnu (už konečně) číst, naučím se vařit a mohla bych se začít už i pořádně učit, ale to beru s rezervou. Když to tak čtu, připomíná mi to novoroční předsevzetí, ale nesmíme se nechat zmást, to teprve přijde.

Teď mi po třech měsících skončila brigáda. Já vím, že budu bita, ale tento čtvrtek, pátek a včerejší sobota budou navždy nezapomenuty. Super strávený čas se super lidmi, a ještě mi za to platili. Stalo se toho tolik, že ani nevím, kde začít. Poznala jsem se s třemi různými architekty, jedla obědy s hlavními stavbyvedoucími a řediteli, potkala majitele hotelu, kde jsem pracovala (exministra Římana) a pravděpodobně si zajistila brigádu na příští rok v Bratislavě. Aby se neřeklo, tak jsem si zašla i na rozsvícení stromku, popila svařáček, vyzkoušela matrace na pokoji, ale na druhou stranu se i pěkně nadřela. Mám ze sebe dobrý pocit, získala jsem nové známosti, hodně rad do budoucna a jako bonus i peníze.
No můžu já si vůbec stěžovat?

Bylo nás tam pokaždé přibližně šest holek a dva kluci, a zrovna já byla jediná nekuřačka, no světě div se. Zjistila jsem, že jsem s Patrikem chodila na stejnou základku, akorát jsem si ho moc nepamatovala, protože je o pět let starší. Krom něj tam byl i Jakub, který je taky gymplák, ale maturant. A chvíle, kdy jsme se jen flákali na pokojích, seděli pohromadě na posteli a povídali si, mi zůstanou jako památka. 

Popravdě bych se chtěla začít učit na nějaký nástroj. Když jsem letos absolvovala na klavír a skončila, tak mám nějaký ten volný čas navíc. Možná by to nemusel být zrovna hudební nástroj, jde mi jen o to, že se chci pořád ještě rozvíjet, protože když půjdu na výšku, pochybuju, že budu mít čas. 

Já jdu prohlížet stránky a zkusím najít něco, co by mně mohlo bavit, 
tak se mějte a užívejte zbytek víkendu! :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat