12/20/2013

školní chillout


Tak mně tady máte, někteří netrpělivě vyčkávali na fotky, jiní se těší na videa (která budou až k večeru), ale  hlavní je, že už jsem zde, a jak jsem slíbila, tak všechno splním a ještě dnes dodám.

Pro ty z vás, kteří neví, o čem píšu - dnes se na naší škole konala jazyková besídka. A vzhledem k tomu, že se mi dostalo možnosti investovat, tak je můj milovaný Nikon D7100 doma. A proč ho hned nevyzkoušet, že ano. Nebudu to dál natahovat, jde o jedny z prvních pokusů, takže s hodnocením se budeme krotit, a jak řekl můj kamarád fotograf "někteří pochopí princip focení během měsíce, některým to dělá problém i po pěti letech", takže uvidíme.. :-)











Jedná se jen o malý úryvek z takřka 300 fotek, ale ostatní si nechám buď pro sebe, na později a některé ještě pošlu holkám, aby měly nějakou tu památku. :-)







1 komentář:

  1. Museli jste si hodně užívat, z fotek to čiší. :D
    Jinak zvyknout si na foťák dá práci. Stačí mi, když mám svůj mini digitál a přijdu se fotit s kamarádkou, co má Nikona zrcadlovku a to je pak něco, než si zvyknu vůbec zaostřovat. :D:D

    OdpovědětVymazat