12/28/2013

ťintítko

           
Jak jsem už před pár dny slíbila, tak i udělám. Přeskočím veškeré zbytečné informace a pustím se do představení nového Nikonu D7100. Detaily o modelu si každý dokáže najít běžně na internetu, takže budu věřit ve vaší zručnost, že si je v případě zájmu najdete sami. Většinou lidé váhají mezi Nikonem a Canonem, ale podle doporučení šly ruce od Canonu hned na počátku pryč, protože mají větší kazivost než Nikon. 

Mohla jsem si vybrat nějakou základní zrcadlovku, jako je třeba Nikon D5100, ale proč jít do základní verze, když už člověk stojí o něco výkonnějšího. To, že se převážně nikdy nekupuje tělo s objektivem v setu, jsme moc dobře věděli, protože se většinou může jednat o objektiv, který je pro tělo slabý, na což nás upozornil sám prodejce. Řekl, že vzít k Nikonu D7100 třeba takový 18-55mm objektiv, je téměř to stejné, jako fotit bez objektivu. Každý model má na objektiv své požadavky a ne každý objektiv je na každé tělo, ale to určitě všichni moc dobře víte. No a nakonec mám doma 16-85mm VR


Většinou každého zajímá cena, psát ji sem nebudu, aby jistí jedinci neměli jakési výhrady, ale dám vám sem odkazy na body a objektiv, které mám. Filtr, brašnu, kartu a další dodatky vám sem dávat nebudu, to si věřím dokáže každý představit a vybrat sám. 


Na informace o objektivu se můžete podívat zde a na informace o tělu zde

Sice pochybuju, že jsem nějak obohatila váš život, ale můžu zatím jen říct, že jsem nadmíru spokojená a pokud se rozhodujete o koupi, tak za sebe můžu jen doporučit. 

Tak zase někdy příště, užívejte volna, tepla a vánoční nálady, pokud nějaká zbyla. :-)







3 komentáře:

  1. Super, těším se na novější a novější fotky. :))
    Já uvažuji stále jestli Nikon nebo Canon, ale v mém případě jsem spíš pro canon, protože mám známého, co fotí, má canon a je spokojený a řekl mi na to jen, že nikon má fotky chladnější ... nedokázal to moc popsat, já ho pochopila :D. Ale zase chápu, že je lepší mít něco, co zaručuje lepší výdrž. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada super :) taky už si musím koupit nějaký pořádný =)

    OdpovědětVymazat
  3. fakt krasavec, já sem se rozhodla pro nikon ale zatím stále začínám a mám se čemu učit, ale na nový rok chci rozšířit sbírku a pořidít si taky pořádnou zrcadlovku určitě od nikonu a věnovat se focení ještě víc

    OdpovědětVymazat