12/24/2013

Vánoce


Nevím jak vy, ale u nás se to všechno seběhlo tak rychle, že jsem nestihla zaznamenat, že je to už za námi. Rodinka si teď vysedává v obýváku a sleduje pohádky, a já odskočila do pokoje, abych se s vámi podělila o článek, protože jsem vám ho slíbila (sice o foťáku, ale na ten přijde taky, ale později). To jsem ale hodná, co. 

Byl to trošku zvláštní pocit - sedět u stolu jen ve čtyřech (vlastně v pěti), pes seděl u stolu s námi, ze stolu sice nejedl (to bych nedovolila), ale rodina ho bere jako druhého syna, takže jsem musela přistoupit na to, že tam prostě bude. Většinou nás je tak osm až dvanáct, takže mi to přišlo trochu prázdné, a přiznejme si, kdo má rád změny. Jídla bylo samozřejmě dost, popravdě, vypadá to, jako bychom vůbec nejedli, protože ty mísy jsou pořád plné! 

Atmosféra byla úžasná, připíjeli jsme si vínem (jak nečekané), já snědla poprvé v životě kapra (a jestli ne poprvé vůbec, tak určitě poprvé dobrovolně). Ještě kolem poledne jsme jeli navštívit dědu do nemocnice, který je na tom hodně špatně vlivem cukrovky, která zašla až tak daleko, že mu černají končetiny, už přišel o některé z prstů na noze a jeho pravé lýtko je celé nafialovělé, moc mně to mrzí, ale zavinil si to tím, že patnáct let ignoroval cukrovku a nepíchal si inzulín. Cestou zpátky jsme zavezli strejdu, který jel za dědou s námi domů (bydlí jen necelý kilometr od nás) a všimli jsme si, že jeho sousedovi, který si postavil před pár měsíci  novostavbu - vítr utrhl střechu, takže plno hasičů, aneb šťastné a veselé. 

 Ale teď zase zpátky do vánoční atmosféry, smíchu bylo plno, protože jsme se rozhodli vyfotit rodinnou fotku a poslat ji babičce a dědovi přes mail, aby viděli, že nejen oni v Americe zažívají tropy, ale i my. A taky proto, že přítelkyně strejdy chtěla vědět, jak vypadáme. Zvědavice jedna, heheee. 

Dobře, přestanu už psát, protože bych se pustila do dlouhého románu, a to nikdo z nás nechce, ale než sem hodím fotky, tak vám aspoň popřeju šťastné a veselé, hodně zdraví, lásky a ať je na vás vítr mírumilovnější,  než na nás, tak zase zítra. 








Dobře, není to všechno. Taťka mi udělal strašně velkou radost s parfémy, jak můžete sami vidět, což mně strašně moc potěšilo. Letošní Štědrý den byl vážně fajn, doufám, že jste si ho užili tak jako já, ne-li víc. Tak zase u příštího článku kočky. :-)


8 komentářů:

  1. Chloé <3
    My sme tiež tento rok boli len 5, čo je u nás nezvyk, ale aj tak som si to užila :-)) A prajem ti krásne prežitie sviatkov. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  2. jee krásne fotky!:) Uži si ešte sviatky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně pises :)) uzij si svátky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Oooo, budeš voňavá. :D
    Krásné fotky, moc Vám to tam sluší. :)
    Jinak s tím dědou mě to moc mrzí. :(

    OdpovědětVymazat
  5. flora vonavku jsem tez dostala:)

    PS: Zvu te na svoji po vanocni giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně moc se mi líbí ta lucernička. Je vážně krásná.

    OdpovědětVymazat