1/09/2014

behind the scenes


V úterý a ve středu jsme točili video (což už víte), záběry jsou úžasné, video určitě půjde na youtube (si myslím). Krom toho bude určitě i jedno se zkaženými záběry nebo také film o filmu. Tak vám sem pak hodím odkaz, což jsem už taky myslím řekla. Ale teď něco málo o včerejšku a pár fotek z celkového natáčení. 

O úterku už většinu víte, ale včera se dotáčely scény na škole a u vlakového nádraží. Natáčení trvalo od čtyř do šesti večer - a my jsme přeci vášniví studenti, takže trávíme čas na gymplu, i když nemusíme, pěkný co - a u vlakáče jsme se spontánně domluvili, že si zajdem do čajovny na vodárnu. Brácha jel domů, aby si mohl pohrát s videy, a já společně s Marťou, Matoušem a Radimem jsme zamířili do už jmenované čajovny. Tam jsme proseděli od šesti do půl deváté, pak jsme se rozloučili, protože mi a Marti jel bus. Úžasná vodárna, kterou jsem měla po druhé v životě (nejdřív v jedenácti v Egyptě, a to jsem si tehdy přišla jako velká holka) a teď ta včerejší, no paráda. Na to, že jsme se ještě před dvěma dny vůbec neznali, tak mi to přišlo naprosto super. Prošacovali jsme snad všechny témata, zasmáli se a jednoduše řečeno - bavili se. Měla jsem takový ten pocit, jako bychom se znali už dýl, což se moc často nestává, řekla bych spíš vůbec ne. A to se cení. 






Fotky jsou Šimona (kamaráda bráchy, který to video bude stříhat), protože jako jediný dělal fotky ze zákulisí, takže jsme si je dovolila vypůjčit. :)

Chtěla jsem je mít i tady v té mé kronice, abych si když tak někdy při projíždění historie článků vzpomněla a řekla "jo, to bylo tehdy a tehdy, jako by to bylo včera", znáte to. 

Tak se mějte, zítra určitě přidám ještě jeden článek (a pokud ne zítra, tak pozítří). 


Žádné komentáře:

Okomentovat