1/19/2014

Čajovna vol. 2


Nuže tedy, v pátek se konala už v pořadí druhá čajka, kterou jsme si s holkami ze třídy domluvily. Jasně, už posledně nás bylo osm, což je dost, ale dvanáct, no hohoho, to už je číslo k zamyšlení.

Nebylo to tak super, jak jsem předpokládala. Já v podstatě ani nepředpokládala, že to bude super, protože jsem věděla, že se tak trochu rozdělíme na skupinky, a ono se tak i vážně stalo. Ale například jsme taky došli k diskuzi na téma pravda, do které jsme se zapojily všechny, bylo to z počátku trochu vynucené, ale postupem večera jsem i zjistila, že to není až taková katastrofa, čehož jsem se ze začátku obávala. Takže když zvážím všechny klady i zápory, tak to určitě nepatří mezi nejhorší vzpomínky, ba naopak bych to ohodnotila jako novou zkušenost, protože najít společnou řeč a téma s dvanácti holkami v jednom čase, to chce potlesk. A my to zvládly! Johoho, takže si můžem zatleskat a pro příště si popřát větší štěstí. :-)

 
Krom toho bych vás chtěla seznámit s faktem, že plánuju během týdne učinit na blogu pár změn, které se týkají vzhledu, ale nemůžu říct přesný termín, protože mám lehce nabitý program ve škole a to mě trošičku poslední dobou omezuje s celkovou práci na blogu, snad prominete. Ale všechno bude, a to je hlavní.

A co se týče fotek, tak jsem fotila asi 1% fotek z celkových 250, většina je sice rozmazaná, ale i tak jsem něco málo použila, protože se počítá to, že na nich jsme, no ne. Já celý večer natáčela, ale když se dostal foťák do ruky holkám, tak fotily, což je fajn, protože mít památeční fotky je taky super. No a poslední fotku dokonce fotil Váňa (bývalý maturant na naší škole).














1 komentář:

  1. ale to je super, ze kolko vela vas bolo!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat